هوا خنک می‌شود

عبدالرضا امیدوار شهری افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در شمال غرب کشور پیش بینی می شود.

 به گفته وی، از دوشنبه تا چهارشنبه کاهش نسبی دما، رگبار و رعد و برق و وزش باد با شدت بیشتری برای سواحل دریای خزر، شمال غرب و دامنه های البرز رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، امیدوار شهری اظهار داشت: از بعدازظهر امروز در برخی مناطق جنوبی کرمان، ارتفاعات فارس و کهگیلویه و بویر احمد رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

 مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از عصر یکشنبه یک توده هوای خنک به سواحل دریای خزر نفوذ می کند و طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه استانهای واقع در نوار شمالی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

 وی افزود: از عصر یکشنبه و در روز دوشنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران و در روز سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در استان گلستان بارش باران، وزش باد گاهی رعدوبرق و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود. این شرایط در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 امیدوار یادآور شد: پیش بینی می شود که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در استانهای اردبیل، گیلان و مازندران بارش از شدت بیشتری برخوردار باشد.

 به گفته وی، از بعدازظهر امروز در استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

۴۵۲۳۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.