هوداران، فرگوسن را سرافکنده کردند

مسئولان شیاطین سرخ شعارهای شنیده شده علیه لیورپول در دیدار روز گذشته این سیستم مقابل ویگان را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، پس از فاجعه هلینر برو ‌که در آن ۹۶ نفر از هواداران لیورپول در گذشته ، روابط بین دو تیم لیور پول و منچستر یونایتد که آنروز در آن ورزشگاه مسابقه داشتند به سردی گرایید.

طلا پس از ۲۳ سال گزارش هیئت پیگیری علت حادثه پلیس یورک شایر لندن را مقصر اصلی معرفی کرد و تیم لیور پول  از هرگونه اتهام تبرئه شد.

سر الکس فرگوسن با شدت گرفتن دوباره حوادث پیرامون این حادثه دلخراش از هواداران دو تیم خواسته بود تا کینه ها را کنار بگذارند و روند دوستی و گذشت را از سر بگیرند. اما عده ای از هواداران به این خواسته سرمربی کهنه کار منچستری ها اعتنایی نکردند و در دقایق ابتدایی دیدار این تیم مقابل ویگان در شب گذشته شعارهایی برعلیه لیورپول سردادند.

این در حالی است که هم اتحادیه فوتبال و هم فرگوسن از آنها خواسته بود تا این عمل را تکرار نکنند. پس از پایان بازی مسئولان تیم رد بیانیه ای در وب سایت رسمی خود این شعارها را محکوم کردند و آنها رانسنجیده و نادرست خواندند و اعلام کردند تیم فوتبال منچستر یونایتد با هرگونه توهین علیه هواداران لیورپول این تیم بسیار مخالف است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.