هوشمند سازی ۲۴ هزار مدرسه

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: هوشمند سازی مدارس یکی از برنامه های دولت است که برای مقابله با بازهای رایانه ای مخرب در میان دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود که در این راستا طی یکسال گذشته بیش از ۲۴ هزار مدرسه هوشمند شده است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین، حمید رضا حاجی بابایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: هوشمندسازی ۲۴ هزار مدرسه طی یکسال گذشته در حالی صورت گرفته که این میزان در طول ۳۳ سال گذشته تنها ۱۰۰۰ مدرسه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: هوشمندسازی مدارس به این معناست که دانش آموزان این فرصت را پیدا می کنند تا در محیط مدرسه از امکانات و فناوری های جدید در مسیر درس، تحقیق و پژوهش استفاده کنند.
 
وزیر آموزش و پرورش در ادامه در خصوص برخی بازی های رایانه ای وارداتی که هویت مذهبی و ملی دانش آموزان را تهدید می کند اظهار داشت: این موضوع یک واقعیتی است که وجود دارد و ما نمی توانیم آنرا حذف کنیم اما باید آن را به درستی هدایت و مدیریت کنیم.

حاجی بابایی افزود: هوشمند سازی مدارس یکی از برنامه های دولت است که در این زمینه می تواند بسیار موثر واقع شود البته در سند تحول بنیادین هم بصورت جدی روی آن تاکید شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.