هوشیاری و استراتژی دفاعی فعالانه، لازمه شکوفایی اندیشه های الهی اسلامی است

اسماعیلی در جمع اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ارشاد:

علی اسماعیلی از دستور کار قرار گرفتن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در براندازی نرم دشمنان انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارشممتازنیوز، علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستور کار قرار گرفتن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در براندازی نرم دشمنان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: یکی از شیوه های این فعالیت ارسال کتاب رایگان به درب منازل و تبلیغ عرفانهای نو ظهور و کاذب و مورد هجمه قرار دادن اعتقاد مذهبی با رویکرد دین زدایی است .
اسماعیلی با اشاره به نگاه سیاسی این جریانات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گفت : پس از تجربه ناکار آمدی انواع شیوه ها در برابر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف قرار دادن اعتقادات مذهبی و با رویکرد براندازی نرم ، فعالیت اینگونه حرکتها وارد مرحله جدیدی شده است .
وی با بیان این موضوع که اکثریت فعالیت های این جریان در قالب امور عام المنفعه چون تاسیس مراکز آموزشی ، بیمارستان ، مراکز نگهداری بوده است . خاطر نشان کرد :در حال حاضر آموزش افراد در قالب جلسات خانگی و تبلیغات در اماکن تفریحی و سیاحتی  ، کلاسهای موسیقی و …. با ایجاد توهم ناکار آمدی اسلام و القاء مشکلات اقتصادی در جامعه رواج دارد  که باید برای آن برنامه ای مدون طراحی و اجرا کرد .
سرپرست معاونت امور فرهنگی در پایان نقش آفرینی و تبلیغ گسترده اسلام و هوشیاری در برابر این هجمه ها را ، لازمه مقابله با افکار و برنامه های دشمنان اسلام دانست و گفت انتقال آموزه های دینی به شکل جذاب ، برنامه ریزی با استراتژی دفاعی فعالانه و داشتن برنامه های مدون ، جذاب و عملی می تواند جوانان این مرز و بوم را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کند و موجبات اندیشه های الهی اسلامی را فراهم کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.