هوملس: فینال لیگ قهرمانان اروپا آرزوی ماست

۱۱اردیبهشت،

بوروسیا دورتموند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل در سانتیاگو برنابئو تن به شکست داد اما با توجه به پیروزی چهار بر یک در دیدار رفت جواز صعود به فینال را کسب کرد.

متس هوملس در دیدار رفت چهره ناکام تیمش بود و تک گل رئال روی اشتباه مسلم او شکل گرفت اما در سانتیاگو برنابئو نمایش خوبی داشت و بارها مهاجمان رئال را ناکام گذاشت. او از راهیابی تیمش به فینال ومبلی بسیار خوشحال بود: “باورنکردنی است. نمی‌توانم باور کنم که به فینال راه یافته‌ایم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا آرزوی بچگی همه ما بود. خیلی از ما هنوز بچه هستیم. رئال در دقایق پایانی یک گل زد. تشویق هواداران سبب شد تا گل دوم را هم به ثمر برساند اما از زدن گل سوم ناکام ماند. این ما بودیم که به فینال صعود کردیم.”

کوین گروسکرویتز، هافبک دورتموند هم که در دقیقه ۱۲ به جای ماریو گوتسه به میدان رفت، از صعود به فینال خوشحال است و تیمش را شایسته حضور در ومبلی می‌داند: “رئال در دقایق پایانی فشار زیادی آورد و در چند دقیقه ۲ گل به ثمر رساند. در سانتیاگو برنابئو بسیار اذیت شدیم اما شایسته صعود به فینال هستیم. دقایق سختی را پشت‌سر گذاشتم. سوت پایان هاوارد وب ما را راحت کرد. از اینکه یک پای فینال هستیم، خوشحالیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.