هومن سلیمی چهارمین نمایشگاه انفرادی‌اش را به سال ۹۲ موکول کرد

۱۹ام بهمن ،

هومن سلیمی که تاکنون سه نمایشگاه انفرادی مجسمه برپا کرده است؛ اوایل سال آینده قصد دارد چهارمین نمایشگاهش را برپا کند.

هومن سلیمی‌در گفت وگو با خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: این روزها در تدارک برپایی چهارمین نمایشگاه مجسمه‌ام هستم در این نمایشگاه قصد دارم که تنها مجسمه به نمایش نگذارم بلکه از مدیاهی مختلف نیز برای احرای این نمایشگاهم استفاده کنم.

وی افزود: دراین نمایشگاه ۱۴ مجسمه با تکنیک‌های متنوع به نمایشگاه خواهم گذاشت و مجسمه‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد در ادامه کارهای پیشین من است و موضوعی می باشند.

هومن سلیمی‌درمجسمه‌هایی که تاکنون ساخته به موضوعات نفی جنگ و مسائلی که جهان امروز ما با آن مواجهه است از جمله مسائل زیست محیطی می‌پردازد.

به گفته این مجسمه ساز؛ مجسمه‌های این مجموعه هر یک به تنهایی یک اثر محسوب می‌شوند اما بعضی از این مجسمه‌ها در کنار هم یک کلیت را که یک مجسمه بزرگ می‌شود را تشکیل می‌دهند.

وی دربارهٔ سفارشات اخیر برای ساخت مجسمه شهری گفت: به سبب این که فاصله بسیاری میان نمایشگاه پیشینم با نمایشگاه آتی ام بوجود آمده است تمام تمرکزم را برروی ساخت مجسمه‌های این نمایشگاهم کرده ام و از این در هیچ فراخوانی برای ساخت مجسمه‌های شهری شرکت نکرده ام.

سلیمی‌افزود: البته درمدت اخیرچند مجسمه که پیشتر در سمپوزیوم‌ها ساختم را دوباره برای سفارش‌هایی که داشته ام اجرا کرده ام.

این مجسمه ساز که در رشته گرافیک تحصیل کرده است دربارهٔ برپایی نمایشگاه پوستر گفت: بخشی از تمرکزم بر روی کارهای گرافیکی است و سال قبل نیز در نمایشگاه گروهی پوستر برای ژاپن شرکت کردم و پس از برپایی نمایشگاه مجسمه قصد دارم که نمایشگاهی از کارهای اخیر گرافیکی ام برپا کنم، اما با این همه برایم بیشتر مجسمه سازی اهمیت دارد و قصد دارم تمرکزم را روی ساخت مجسمه بگذارم.

هومن سلیمی‌متولد ۱۳۵۴ در رشته گرافیک ارتباط تصویری تحصیل کرده است و سال‌هاست که مجسمه‌ می‌سازد. اوعضو انجمن هنرمندان مجسمه سازایران است. او ازسال ۱۳۸۱تاکنون سه نمایشگاه انفرادی برپا کرده است ودرنمایشگاه گروهی متعددی شرکت کرده است.

از نمایشگاه‌های که اوتاکنون شرکت کرده است می‌توان به نمایشگاه گروهی مجسمه آبستره درگالری لاله – آبان ۸۱، نمایشگاه گروهی مجسمه فیگوراتیودرگالری لاله – خرداد ۸۲ ،نمایشگاه گروهی و کارگاه مجسمه درخانه نویسندگان و هنرمندان شهر- تیر ۸۲ ،نمایشگاه انفرادی مجسمه در گالری آتبین – مهر۸۳ ، چهارمین دوسالانه مجسمه سازی ایران در فرهنگسرای صبا – تیر۸۴،اولین نمایشگاه گروهی مجسمه‌های کوچک در خانه هنرمندان گالری ممیز- اسفند ۸۴،شرکت در فراخوان ساخت ماکت یادواره آزادسازی خرمشهر در بنیاد ارزش‌های دفاع مقدس – خرداد۸۵ ، شرکت در اولین سمپوزیوم سراسری مجسمه‌های یخی در زنجان – بهمن ۸۶،شرکت در اولین اکسپو فروش سالیانه مجسمه در خانه هنرمندان – آبان ۸۷ ،شرکت دردومین سمپوزیوم سراسری مجسمه‌های یخی در زنجان – بهمن ۸۷، نمایشگاه گروهی مجسمه در خانه هنرمندان گالری تابستان – تیر ۸۹ اشاره کرد.

او همچنین تاکنون موفق به کسب مقام دوم در اولین سمپوزیوم سراسری مجسمه‌های یخی در زنجان وعنوان اثربرگزیده در دومین سمپوزیوم سراسری مجسمه‌های یخی در زنجان – بهمن شده است.

انتهای پیام/۳۲/۳۱

 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.