هوندا، فاتح موتو جی پی آلمان

راند هشتم از رقابتهای موتور سواری موتو جی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم رپسول هوندا به پایان رسید. در دور نهایی رقابتهای موتور سواری آلمان در رده موتو جی پی که در پیست ساخسن رینگ (Sachsenring) برگزار شد، دنی پدروسا با موتورسیکلت هوندا و با کسب زمان ۴۱ دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۳۹۶ هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

دنی پدروسا از تیم هوندا-رپسول

دنی پدروسا از تیم هوندا-رپسول

پدروسا پس از کسب عنوان قهرمانی این بخش در کنفرانسی خبری گفت: سرانجام به مقام قهرمانی رسیدم و از این موضوع خیلی خوشحالم زیرا کسب این عنوان قهرمانی پس از آن تحقق یافت که در مسابقات پیشین مقامی بهتر از دومی و سومی را کسب نکرده بودم و به همین خاطر در پوست خود نمی گنجم و نمی توانم احساسم را برایتان توصیف کنم.
پس از پدروسا،خورخه لورنزو و آندریا دوی زیوسو هر دو از تیم یاماها به ترتیب رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در جریان برگزاری دور آخر این مرحله کیسی استونر هم تیمی پدروسا از تیم هوندا دچار حادثه شد و از دور رقابتها کنار رفت.
در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری در رده موتوجی پی هم در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب ۱۶۰ امتیاز همچنان پیشتاز است و پس از وی دنی پدروسا با ۱۴۶ امتیاز و کیسی استونر با ۱۴۰ امتیاز هر دو از تیم هوندا به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

مارک ماکز از تیم رپسول

مارک ماکز از تیم رپسول

در دور نهایی رقابتهای موتورسواری در رده موتو تو (Moto2) هم مارک مارکز آلمانی از تیم CatalunyaCaixa Repsol با کسب زمان ۴۱ دقیقه و۳۲ ثانیه و۴۶۷ هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی میکا کالیو از تیم کالکس و آلکس دی آنجلیس از تیم سوتر به ترتیب عناوین بعدی را کسب کردند.
در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب یکصد و پنجاه و دو امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با یکصد و نه امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با یکصد و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام-ردبول

ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام-ردبول

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تری (Moto3) هم ساندرو کورتیسی از تیم KTM با کسب زمان ۴۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۶۸ هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی آلکسیس ماسبو از تیم هوندا و لوئیس سالوم از تیم کالکس به ترتیب در رده های بعدی جای گرفتند.
در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با کسب یکصد و چهل و هشت امتیاز اول است و پس ای وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با یکصد و سی امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با یکصد و چهار امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

منبع: iribnews

مسابقات موتو جی پی MotoGP

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.