هوندا تولید نسل جدید Beat را تائید کرد

مدیر عامل هوندا ایتوتاکانوبو تائید کرد که نسل جدید مدل بیت در راه تولید است و این یک بازگشت برای این خودرو مینی اسپرت از بعد از حدود ۲۰ سال است.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:مدیر عامل هوندا ایتوتاکانوبو تائید کرد که نسل جدید مدل بیت در راه تولید است و این یک بازگشت برای این خودرو مینی اسپرت از بعد از حدود ۲۰ سال است.

شایعات و گمانه زنی‌ها از احیای مجدد برند بیت هوندا از آن جایی آغاز شد که خودروساز ژاپنی از مدل مفهومی‌EV-STER رونمایی کرد و حالا به نظر میرسد هوندا در نظر دارد تا خودرو بیت را بر اساس این پلتفرم تولید کند.

ایتو در این مورد میگوید:”زمانی  که خودرو Beat تولید شد من در حال کار در تیم توسعه خودرو اسپرت NSX بودم و خودروهای اسپرت همان چیزی است که من دوست دارم”.

سال گذشته بود که هوندا تائید کرد که EV-STER را در خط تولید قرار خواهد داد و در حال حاضر به نظر میرسد تولید مدل بیت بر اساس این پلتفرم خواهد بود و حالا سوال این است که آیا این خودرو اسپرت توانایی رقابت با خودروهایی همچون Scion FR-S و Subaru BRZ را دارد و یا اگر این خودرو به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی تولید شود که با توجه به پلتفرم آن غیر ممکن به نظر نمیرسد بازهم باید با رقبای سرسختی همچون پریوس و فوکس به رقابت بپردازد.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.