هوواوی اولین کنسول بازی خود را عرضه کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت هوواوی که تاکنون در حوزه شبکه‌های مخابراتی و گوشی‌های هوشمند محصولات خود را وارد بازار جهانی کرده بود، با تولید اولین کنسول بازی خود وارد این حوزه از فناوری شد.

به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت چینی توضیح داد که اولین کنسول بازی آن‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و فعلا فقط در کشور چین به فروش می‌رسد.

این محصول در حالی وارد بازار چین شد که مقامات دولتی این کشور چند روز قبل از آغاز یک طرح آزمایشی خبر دادند که طی آن فروش کنسول‌های بازی در چین ممنوع اعلام شد.

این کنسول بازی تازه Huawei Tron نام دارد در اندازه کوچک ساخته شده و روی آن سیستم‌عامل Android 4.2.3 نصب شده است و از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده Tegra 4، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی، گیرنده بی‌سیم Wi-Fi، فناوری ارتباطی بلوتوث و سیستم ورودی USB 3.0 اشاره کرد.

پورت بلوتوث در این کنسول بازی به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت همزمان می‌تواند از چهار دستگاه موبایلی همراه پشتیبانی کند.

بر اساس گزارش انتشار یافته تمام بازی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید قابلیت اجرا روی این کنسول بازی را دارند که البته ۱۲ بازی هم به صورت پیش‌فرض همراه با آن عرضه شده است. پیش‌بینی شده است که این محصول با قیمت ۱۲۰ دلار وارد بازار شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.