هوواوی روی تولید دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل تمرکز می‌کند

۱۹خردادماه،

"گو پینگ"(Guo Ping) معاون رئیس شرکت مخابراتی هوواوی که پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، توضیح داد که تلفن‌های همراه ساخت این شرکت چینی در بخش سخت‌افزار بی‌نظیر می باشند و می‌توانند تفاوت میان مدل‌های معمولی و پیشرفته به خوبی به کاربران نشان دهند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت هوواوی که بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان محسوب می‌شود و فعالیت آن به سبب افزایش پتانسیل چین در بازار از جانب سیاستمداران آمریکای مورد نقد قرار گرفته است،‌ در تلاش است تا تمرکز بیشتر بر فروش محصولات الکترونیکی مصرفی داشته باشد و البته به این نتیجه رسیده است که برای رسیدن به هدف یاد شده از کانال‌های توزیع محصولات الکترونیکی استفاده نکند. این شرکت که پیش‌تر از مراکز زیرمجموعه خود در این زمینه بهره می‌برد، هم‌اکنون قصد دارد فعالیت مشابه را انجام دهد.
 
"گو پینگ" طی مصاحبه‌ای به خبرگزاری رویترز توضیح داد که هوواوی برای حضور در بازار جهانی در حال تغییر سیاست‌های خود است و به جای آنکه بر فناوری‌های موجود روی دستگاه‌های الکترونیکی خود تمرکز کند، از این پس به دنبال شناسایی نیازهای کاربران خواهد بود تا در نسل تازه محصولات به این نیازها پاسخ دهد.
 
او در جریان کنفرانس Chengdu که در کشور چین برگزار شده بود توضیح داد: «این مسئله مثل آن می‌ماند که شما حیوان خانگی خود را بسیار دوست دارید و هرگز نمی‌توانید از آن جدا شوید. این همان چیزی است که ما در مورد مشتریان هوواوی فکر می‌کنیم».
 
تمرکز هوواوی بر افزایش تولید محصولات الکترونیکی مصرفی در شرایطی صورت می‌گیرد که بخش تولید تجهیزات مخابراتی آن در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و سهم آن از بازار جهانی در مقابل شرکت سوئدی اریکسون و همچنین فشارهای دولت‌های جهانی بسیار تهدید شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.