هوواوی گوشی با پردازنده ۸ هسته‌ای عرضه می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت چینی هوواوی برای گوشی هوشمند Ascend P6S پردازنده پرقدرت ۸ هسته‌ای در نظر گرفته است که تمامی این هسته‌های پردازشگر می‌توانند به صورت همزمان مورد استفاده قرار گیرند.
 
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند Ascend P6 هوواوی نه تنها یکی از باریک‌ترین گوشی‌ها در جهان محسوب می‌شود، بلکه بر اساس خبرها انتشار یافته و به واسطه پردازنده‌ای که در آن به کار رفته است، می‌توان آن را یکی از پرتوان‌ترین گوشی‌های جهان نیز نامید.
 
این شرکت چینی بر این باور است که محصول تازه خود را به عنوان مدل به‌روز شده گوشی قبلی روانه بازار می‌کند و به همین خاطر برای این گوشی هوشمند پردازنده ۸ هسته‌ای در نظر گرفته است.
 
اخبار رسیده حاکی از آن است که "زو زین کوان"(Xu Xin Quan) روی پلتفورم وبلاگی Weibo خبر تولید این گوشی هوشمند ۸ هسته‌ایرا تایید کرده است.
 
گوشی هوشمند تازه Ascend P6S قرار است جایگزین محصول قبلی هوواوی موسوم به K3V2 شود. شرکت چینی هوواوی برای این گوشی هوشمند پردازنده پرقدرت ۸ هسته‌ای در نظر گرفته است که تمامی این هسته‌های پردازشگر می‌توانند به صورت همزمان مورد استفاده قرار گیرند.
 
این پردازه‌های ۸ هسته‌ای با نمونه‌های مشابهی که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شوند متفاوتند. به عنوان مثال، پردازنده Exynos سامسونگ هم‌اکنون به گونه‌ای طراحی شده است که در آن واحد تنها امکان استفاده از چهار هسته پردازشگر آن موجود است.
 
هنوز مشخصات گوشی هوشمند Ascend P6S به طور کامل منتشر نشده است و کارشناسان می‌گویند که این محصول نسبت به Ascend P6 چندان متفاوت نخواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مبین:

    رم نمیخوره

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.