هووی رحمتی در لیست خرید قلعه نویی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

دروازه بان سابق استقلال دوست دارد به جمع آبی ها برگردد و دوباره برای این تیم بازی کند.

دروازه بان سابق راه آهن در میانه راه از این تیم جدا شد و تا پایان فصل برای اینکه آمادگی جسمانی اش را از دست ندهد، در کنار نفت تهران تمرین کرد.

 

درباره طالب لو گفته می شود او در لیست سال آینده امیر قلعه نویی قرار دارد و اگر ژنرال آبی ها در استقلال بماند، طالب لو یکی از خریدهایش است.

 

این دروازه بان خودش هم چیزهایی شنیده است: «خیلی از هواداران استقلال در این مدت به من لطف داشتند و هر وقت من را در خیابان می‌بینند می‌گویند ممکن است برگردی؟ من هم در حد صحبتی که در محافل شده، شنیده‌ام. به صورت مستقیم با من صحبتی نشده و اتفاق خاصی هنوز نیفتاده است.»

 

طالب لو اگر به استقلال برگردد احتمالا دوباره شاهد رقابتش با سیدمهدی رحمتی خواهیم بود. رقابتی که هر دوی آنها خاطره خوبی از آن ندارند.

 

نظر طالب لو در این خصوص چنین است: «نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. باید دید شرایط به چه صورت خواهد بود. تا زمانی که رقابت سالم و بی‌حاشیه باشد هیچ حرفی نمی‌زنم چون قطعا یکی بهتر است. من در این مدت با دروازه‌بان‌های بزرگی مانند ‌هادی طباطبایی، پرویز برومند و خود مهدی رحمتی رقابت کردم و تا زمانی‌که رقابت سالم باشد صدایم درنمی‌آید چون دوست دارم بهترین اتفاق برای تیم بیفتد. وابسته به فرد و ارگانی نیستم و در باند هیچ مربی و مدیرعاملی هم قرار ندارم. اگر احساس کنم شرایط رقابت، طبیعی نیست و اتفاقات غیرفوتبالی در ترکیب تیم نقش دارد بحثش جداست و واکنش شدیدی نشان می‌دهم.»

این ملی پوش سابق موضع مثبتی در قبال دانیل داوری دارد: «باید یکی، دو مسابقه دیگر هم به داوری فرصت بدهند. ما رحمان احمدی را هم داریم که در بازی‌های منجر به صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی، تاثیر زیادی داشت. او گلر خوبی است و تجربه ملی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و به پختگی لازم رسیده و می‌تواند از پس آن بربیاید.»

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.