هوو در قزوین قربانی گرفت

جانشین پلیس راه استان قزوین از برخورد ۲ دستگاه کامیون و جان‌باختن راننده هوو خبر داد.  خستگی و خواب‌آلودگی یکی از مهم‌ترین موارد تصادف جاده‌ای است که این مهم می‌رساند مسافران پیش از آغاز سفر استراحت کافی داشته و با هوشیاری کامل و عدم خواب‌آلودگی و خستگی به رانندگی بپردازند.

بهرام زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد:‌ شب گذشته دو کامیون هوو و ولوو در گردنه کوهین استان قزوین برخورد کردند.

وی افزود: بر اثر این سانحه راننده ۵۸ ساله هوو در دم جان باخت.

زینالی ادامه داد: پلیس علت این تصادف را بی‌احتیاطی راننده کامیون به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی ناشی از خواب‌آلودگی اعلام کرده است.

جانشین پلیس راه استان قزوین یادآور شد: در حالی‌که در دور دوم سفرهای تابستانی قرار داریم این نکته مورد تاکید پلیس است که مردم و مسافران در هنگام ورود به جاده ضمن استفاده از وسایل ایمنی در ماشین با دقت و توجه بیشتر رانندگی کنند تا از بروز حوادث ناگوار برای خود و خانواده‌شان جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: خستگی و خواب‌آلودگی یکی از مهم‌ترین موارد تصادف جاده‌ای است که این مهم می‌رساند مسافران پیش از آغاز سفر استراحت کافی داشته و با هوشیاری کامل و عدم خواب‌آلودگی و خستگی به رانندگی بپردازند.

زینالی در خاتمه تصریح کرد:‌ توقف در لاین اضطرار یکی دیگر از عوامل مهم حوادث ناگوار در بزرگراه‌ها و جاده‌هاست که در این مورد تاکید می‌شود رانندگان از توقف غیر اضطراری در این لاین خودداری کرده و برای استراحت و یا دیگر امور در پارکینگ‌های جاده‌ها و بزرگراه‌ها توقف کنند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.