هویت ایرانیان کرامت مداری، حکمت مداری و حق مداری است که از طرف دشمنان مورد هجوم واقع شده است

دوشنبه ۹ مرداد – ۰۱:۱۲:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رئیس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی کشور در واحد شهرری:

بزرگنمایی:  

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نژاد در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه استادان که در واحد شهرری برگزار شد گفت: هویت ما ایرانیان از سه ویژگی کرامت مداری، حکمت مداری و حق مداری تشکیل شده است و این هویت به شدت از سوی دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، رییس مرکز هم اندیشی استادان ادامه داد: از سوی دشمنان انقلاب و نظام، تحت جنگی بسیار گسترده و هوشمند قرار داریم و هویت ما به شدت مورد تهدید جدی است.
 استادان، فرهیختگان و دانشگاهیان رسالت سنگین و تاثیر گذاری در این راستا دارند و ما امیدواریم این دوره های دانش افزایی طرح ضیافت اندیشه بتواند سطح کار استادان را در تقابل با تهاجم های ضد هویت اسلامی مان ارتقاء دهد.
وی اظهار داشت : برخی می گویند می خواهند استادان را به زور به بهانه ارتقا به این دوره ها بکشانند. که این طور نیست. شرکت در دوره های ضیافت اندیشه در رابطه با ارتقای استادان الزامی نیست و آن چه استادان از ضیافت اندیشه می خواهند ورای این بحث هاست. هستند استادانی که به درجات استاد تمامی هم رسیده اند و نیازی به ارتقاء ندارند اما با علاقه و اشتیاق فراوان در این دوره ها شرکت می کنند.
ایشان ادامه داد : در سراسر کشور در سال گذشته ۱۱ هزار استاد در ۵۰ روز در طرح دانش افزایی ضیافت اندیشه شرکت کرده اند و می دانیم این طرح همچنان ناقص است که با رصد کلاس ها و مدرسان این دوره ها ، سعی در تکمیل و ارتقای کیفی آن داریم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۰۱۳۱۲۱۲۲۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.