هیئت داوران دومین جشنواره ملی فیلم های صنعتی معرفی شدند

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۴۹:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- هیئت داوران دومین جشنواره ملی فیلم های صنعتی متشکل از پوران درخشنده،‌ سعید رجبی فروتن، دکتر رضا باقری، علی اکبر کاظمی و فرهاد ورهرام معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، پوران درخشنده کارگردانان سینمای ایران و فارغ التحصیل با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما با لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا کنون داوری چندین جشنواره داخلی و بین‌المللی را عهده دار بوده است. وی بهعنوان عضو انجمن فیلمسازان زن آمریکا (WIF)،و مرکز بین‌المللی کودکان و نوجوانان (CIFE) و کارگردانان مستقل آمریکا (IFP) همانند سال گذشته یکی از اعضای هیئت داوران است.
سعید رجبی فروتن محقق، نویسنده، مستندساز و مدیرکل دفتر همکاریهای سمعی و بصری و نمایشهای خانگی وزارت ارشاد؛ فرهاد ورهرام مستندساز، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای دراماتیک در رشته کارگردانی سینما از دیگر داوران این دوره از جشنواره می باشند.
هیئت داوران، علاوه بر اهالی هنر و سینما از صاحب نظران عرصه صنعت، دکتر رضا باقری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف و دکتر علی اکبر کاظمی مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز مدد گرفته است.
دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت در تهران در دانشگاه صنعتی شریف و همزمان در ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۴۹۵۰۳۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.