هیئت مدیره با استعفای صالحی موافق نیست

۲۰م آذر ،

   مسعود رضاییان در خصوص استعفای خلیل صالحی از سمت مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: در مورد این مسئله هنوز جلسه‌ای برگزار نشده اما آنچه که از شواهد و قراین پیداست تمام اعضای هیئت مدیره خواهان بازگشت صالحی می باشند. او هم اکنون در مسیر سفر به شیراز بود و امیدوارم پس از دو سه روز استراحت بار دیگر به آبادان بازگردد.

به گزارش فارس، عضو علی‌البدل هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان دربارهٔ اینکه صالحی حضور یک شخص را در هیئت مدیره سبب استعفای خود دانسته یادآور شد: تازه آمده‌ام و در مرحله ملاحظه هستم. باید دید مشکلات کار کجاست و اعضای هیئت مدیره را در کنار یکدیگر با قدرت نگه داشت. باید از نظرهای مختلف استفاده کرد و آنها را برای پیشبرد تیم به کار برد. امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود و مشکلی در این باره به وجود نیاید.

وی دربارهٔ اینکه گفته می‌شود او به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه مطرح شده تصریح کرد: روزی که من را خواستند اعلام کردند به عنوان برنامه ریزی و کمک به برنامه‌های استراتژیک باشگاه وارد هیئت مدیره شوم. قرار شد در بخش برنامه ریزی بتوانیم صنعت نفت را در بلندمدت به جایی برسانیم.

رضاییان افزود: قصد دارم تجارب خود را در اختیار صنعت نفت قرار دهم و دوست دارم به دور از هیاهو به برنامه‌ریزی بپردازم. تاکنون به فکر مدیرعاملی باشگاه نبودم. امیدوارم که صالحی به سمت خود بازگردد. این مسائل ضربه زیادی به تیم صنعت نفت خواهد زد. باید یک دست و قوی باشیم و تیم پرقدرتی را راهی نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر کنیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.