هیتسفلد: هاینکس هنرمند است

۱۳م دیماه ،

به نقل از روزنامه آبند‌سایتونگ، یکی از موضوعاتی که در مورد تیم بایرن مونیخ از چند ماه قبل مطرح شده و گزارش‌‌ها و خبرها گوناگونی در مورد آن انتشار یافتن یافته، بحث مربیگری تیم است. این که یوپ هاینکس، مربی موفق کنونی تیم، ۶۸ ساله است و با توجه به موضوعاتی همانند سن بالا، احتمال عدم تمدید قراردادش، وجود دارد.
بایرنی‌ها که تصمیم دارند در اولین روزهای سال نو با هاینکس در مورد ادامه همکاری پس از پایان فصل جاری، مذاکره کنند تا مشخص شود آیا امکان استمرار و تمدید قرارداد میان آنها و این مسئول فنی وجود دارد، همچنین نامزدهای دیگری را به عنوان جانشین احتمالی در نظر گرفتند که مهم‌ترین آن، پپ گواردیولا، سرمربی فصل قبل بارسلونا بوده است.
ادامه وضعیت نامشخص مربیگری تیم قهرمان دور رفت بوندس‌لیگا سبب جلب توجه اوتمار هیتسفلد شده و این نکته را اخطار داده است. وی که خود در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ مربی «باوارایی‌ها‌» بود، اظهار داشت: تا به حال تمامی کسانی که در موضوع مربیگری بایرن، دخالت دارند، سکوت کرده‌اند. اما تصمیم‌گیری در این مورد نباید در سال جدید زیاد طول بکشد. چون سبب نا آرامی از خارج به تیم خواهد شد.
وی افزود: البته باید در نظر داشت که هاینکس با وجود داشتن سن بالا، اما عامل اصلی کسب موفقیت تیم است. بدیهی است اگر به کار ادامه دهد، می تواند صاحب عناوین و افتخارات دیگری شده و از محصول کار خود را برداشت کند.
او ادامه داد: هاینکس سیستم جدیدی را در بایرن جا انداخته که از نظر من، هنر است. یعنی بازی تیم را جذاب تر کرده و در عین حال سبب ثبات بیشتر دفاع شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.