هیجانات زودهنگام انتخاباتی روند خدمت‌رسانی به مردم را کند می‌کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو کمیسیون شورا‌ها با بیان‌اینکه ورود زود‌هنگام به عرصه انتخابات در راستای منافع ملت نیست، گفت: هیجانات زودهنگام انتخاباتی روند خدمت‌رسانی به مردم را کند می‌کند.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، ورود زودهنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را خلاف منافع مردم خواند و گفت:‌ ورود زودهنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، فضای خدمت‌رسانی را به فضای رقابت، تخریب، و تضعیف تبدیل می‌کند که این موضوع خلاف یک روند سالم رقابت انتخاباتی است.

وی در ادامه با بیان‌اینکه انتظار امروز مردم از مسئولان، اتحاد، همدلی و هماهنگی برای حل مشکلات اقتصادی است که این امر نیز با ورود زودهنگام به انتخابات هم‌خوانی ندارد، افزود:‌ ثبات اقتصادی کشور با تمرکز مسئولان بر حل مشکلات کشور حل می‌شود و در این راستا نیز کاندیداها برای ورود به انتخابات باید منتظر موعد قانونی باشند، نه اینکه پیش از انتخابات برای تبلیغات اقدام کنند.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری درباره عدم ورود زودهنگام به عرصه انتخابات ریاست جمهوری باید سرلوحه تمام دلسوزان انقلاب اسلامی باشد،‌ تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور، اولویت حل مشکلات اقتصادی است، لذا در این شرایط نباید دچار هیجانات زودهنگام انتخاباتی شد.

آلیا ادامه داد: اینکه برخی افراد برای ارزیابی و تست میدان انتخابات زمانی از حضور خود در انتخابات سخن می‌گویند و زمانی نیز این موضوع را تکذیب می‌کنند، این مسئله نیز فضای کشور را فضای انتخاباتی، رقابتی و سیاسی می‌کند که این امر هزینه‌هایی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید در چارچوب رفتار سیاسی اسلامی که در آن قدرت هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای خدمت‌رسانی به خلق خداست حرکت کنند، اظهار داشت: اگر کاندیدایی با رویکرد و نگاه خدمت‌رسانی وارد عرصه انتخابات شود قطعا در زمان‌بندی قانونی وارد عرصه تبلیغات انتخاباتی خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.