هیچکس از آقای گل شدن بدش نمی‌آید

۱۸م دیماه ،

سید مهدی سید صالحی، در مورد گلزنی‌های اخیرش برای تراکتورسازی، گفت: این اتفاقات همه لطف و عنایت پروردگار است که شامل حال من شده و مورد محبت حضرت حق قرار گرفتم هیچ کار خاصی انجام ندادم و تنها نقش جزئی در کسب پیروزی‌های تیمم داشتم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه آیا به کسب عنوان آقای گلی می‌اندیشد، تصریح کرد: اول از همه تمام تمرکزم را روی مثمرثمر بودن و کسب نتیجه برای تیمم گذاشتم. بعد از این اگر لطف خدا شامل حال من شود به کسب عنوان آقای گلی هم، فکر می‌کنم هیچکس از این موضوع بدش نمی‌آید و اگر لیاقت داشته باشم به آن دست پیدا می‌کنم.

وی در مورد پیروزی ۳ بر یک تراکتورسازی مقابل مس کرمان در هفته بیستم لیگ برتر، عنوان کرد: مس تیم بسیار خوبی است که از کادر فنی با دانشی بهره می‌برد. این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را دارد اما نباید فراموش کنیم که در نیم فصل دوم جایی برای اشتباه نداریم و باید بدانیم هر مسابقه حکم فینال را دارد. به لطف خدا تلاش‌های بازیکنان در این مسابقه مثمرثمر شد و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سید صالحی در مورد اینکه تراکتورسازی بار دیگر به نزدیکی‌های صدر جدول رسید، اظهار داشت: ما نباید به شرایط تیم های دیگر کار داشته باشیم و تنها باید به فکر کسب امتیازات بازی‌های خودمان باشیم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و باید در هر مسابقه فکورانه در زمین حضور یابیم. با مدیریت خوب باشگاه و تبحر کادر فنی در آینده تمام تلاشمان را برای کسب نتایج مناسب انجام دهیم.

وی در مورد دیدار مقابل تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: هدایت راه‌آهن در اختیار یکی از اسطوره‌های باتجربه و بزرگ ایران است. این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و تا الان نتایج قابل قبولی کسب کردند. با توجه به اینکه در زمین خودمان به میدان می‌رویم جا برای اشتباه نداریم و می‌خواهیم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم تا با دست پر میدان را ترک کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.