هیچ‌تیمی نامه‌‌مکتوب برای تغییر زمان بازی نداد

۳۱فروردین۱۳،

 علی کاظمی در مورد زمان دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته سی‌و سوم لیگ برتر گفت: این بازی یک روز زودتر از زمانی که قبلاً اعلام شده، در تاریخ ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود. با توجه به اینکه نتیجه این مسابقه در سرنوشت قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده تأثیری نداشت با درخواست ۲ باشگاه موافقت شد و بازی یک روز زودتر انجام می‌شود.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه قرار بود باشگاه‌ها تا ۳ اردیبهشت درخواست خود را برای انجام بازی‌شان زودتر از موعد مقرر اعلام کنند، اظهار داشت: با توجه به درخواست چند باشگاه نامه‌ای به تیم‌ها داده بودیم که در آن اعلام شده بود اگر مسابقه‌ای نتیجه‌اش در تعیین صدرنشین و قعرنشین جدول تأثیری نداشته باشد در صورت توافق ۲ باشگاه زمان مسابقه تغییر پیدا کند. نظر مساعد داشتیم تا اگر چنین درخواستی می‌شد بازی‌ها را در تاریخ ۶ و  ۱۳ اردیبهشت برگزار کنیم که هیچ باشگاهی چنین درخواستی به صورت مکتوب به ما ارسال نکرد.

دبیر سازمان لیگ تأکید کرد: وقتی برنامه قبلی را اعلام کردیم تیم‌ها برنامه‌ تمرینی خود را بر اساس همان زمان اعلام شده طراحی کردند و برای محل اسکان و بلیت هواپیما اقدام کردند. به همین خاطر هیچ تیمی درخواست تغییر بازی نکرده است. با این حساب تمامی بازی‌ها به غیر از دیدار پرسپولیس و ملوان در همان زمان قبلی برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.