هیچ ابلاغیه ای از طرف وزارت علوم صورت نگرفته است

به منظور تجمیع دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی؛

معاون اداری مالی وزارت علوم اعلام داشت که طی هفته آینده تکلیف تجمیع دانشگاه خواجه نصیر مشخص می شود که این مطلب از طرف رئیس دانشگاه خواجه نصیر مطرود اعلام شد.

دکتر قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشیممتازنیوز، گفت: علی رغم اظهارات دکتر متکان معاون اداری مالی وزارت علوم در خصوص این که تا هفته آینده تکلیف تجمیع دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی مشخص می شود رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین دکتر قاسمی نسبت به این تجمیع اظهار بی اطلاعی کرده و بیان داشت تاکنون هیچ گونه ابلاغیه از طرف وزارت علوم مبنی بر این تجمیع صورت نگرفته است.
 
وی افزود: طی ۲۰ سال گذشته تجمیع دانشگاه خواجه نصیرالدین در دستور کار بوده و با تغییر چندین رئیس دانشگاه هنوز برنامه ای مدونی در ارتباط با مسئله فوق صورت نگرفته است. اگر قرار باشد تغییراتی در این خصوص صورت گرفته شود حتماً باید وزارت علوم با رئیس دانشگاه و هیئت امناء جلسه گذاشته و کارهای کارشناسی در حیطه تعیین زمین مذکور و چگونگی انتقال آن صورت پذیرد.
 
وی با بیان این که دانشگاه خواجه نصیرالدین قصد تجمیع با دانشگاه عباس پور را ندارد اظهار داشت: از ابتدای امر نیز تعمیمی مبنی بر تجمیع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با دانشگاه عباس پور در دست بررسی نبوده و در ابتدا متاسفانه ناآگاهانه نامه ای در این خصوص چاپ شده که از اصل و بنیاد صحیح نبوده است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.