هیچ عاقلی رای به برکناری کی‌روش نمی‌دهد

۳۰ آبان ،

    علی کفاشیان با اشاره به اینکه هر وقت مجمع انتخاباتی تصمیم بگیرد رئیس فدراسیون کنار می‌رود، اضافه کرد: برد و باخت برای بازی فوتبال است و ربطی به رفتن و ماندن رئیس فدراسیون ندارد.

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌‌ریزی‌ها برای موفقیت تیم ملی جوانان در مسابقات انجام شده بود، اظهار داشت: متاسفانه آنها نتوانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

به گزارش تفسیری فارس، وی با بیان اینکه تیم فوتسال ایران هم می‌توانست جزو چهار تیم برتر دنیا قرار گیرد، افزود: این تیم با ناداوری و کم تجربگی از دور مسابقات حذف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال به بازی خوب تیم بزرگسالان ایران در مقابل ازبکستان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه این تیم بازی را واگذار کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره استعفای ترابیان گفت: موضع استعفای ترابیان بعد از ارائه گزارش تفسیری در هیئت رئیسه بررسی می‌شود.

کفاشیان به دعوت از مالک نظران در امور فوتبال و فوتسال برای بررسی وضعیت اشاره و اضافه کرد: بعد از بررسی گزارش تفسیری‌ها در مورد فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود.

وی اجرای طرح آسیا ویژن را چشم انداز خوبی برای فوتبال کشور از جمله فوتبال استان زنجان اعلام کرد و گفت: ۱۱ آیتم در این طرح مورد ارزیابی می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موفقیت فوتبال استان زنجان در اغلب آیتم‌های طرح آسیا ویژن تصریح کرد: فوتبال استان زنجان در بخش باشگاهی مشکلاتی دارد که نیازمند جذب فعالان اقتصادی است.

وی تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت‌های مطلوبی دارد که باید از آنها برای ارتقای فوتبال استفاده بهینه کرد.

کفاشیان در پاسخ به سئوالی در مورد کی‌روش و ادامه فعالیت وی در فوتبال ایران گفت: یک سال و هشت ماه از فعالیت کی‌روش در فوتبال ایران می‌گذرد و با توجه به اشراف وی به فوتبال ایران، هیچ عاقلی رای به کنار رفتن او در این وضعیت نمی‌دهد.

وی استفاده از ظرفیت فنی مربیان داخلی را از تغییرات مورد نظر فدراسیون در تیم ملی بزرگسالان ایران عنوان کرد و افزود: فدراسیون در نظر دارد از ظرفیت‌ها داخلی فوتبال ایران نهایت استفاده را در جهتی موفقیت فوتبال بکند.

رئیس فدراسیون فوتبال به برابر شدن وضعیت تیم ملی ایران با تیم‌های رقیب برای صعود به جام جهانی اشاره و تصریح کرد: تیم ایران می‌توانست با نتیجه گرفتن در بازی‌های خود بسیار راحت‌تر از سال‌های قبل به جام جهانی صعود کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه تیم ملی بزرگسالان از فرصت موجود برای صعود راحت به جام جهانی استفاده نکرد.

کفاشیان در پاسخ به سئوالی در مورد رفتن و ماندن از پست ریاست فدراسیون فوتبال در صورت عدم صعود به جام جهانی گفت: رفتن و ماندن یک رئیس فدراسیون ربطی به صعود یا عدم صعود به جام جهانی ندارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.