هیچ موسسه مالی و اعتباری به نام حافظ در راه نیست

۳۰ آبان ،

چند ماهی است که بحث راه اندازی موسسه مالی و اعتباری جدیدی به نام حافظ مطرح شده که این موضوع به شدت از سوی بانک مرکزی تکذیب می شود.

ابراهیم درویشی معاون نظارت بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با تاکید برای این موضوع گفت: از مردم برای چندمین بار می خواهیم که به هیچ عنوان فریب گروهی که مدعی راه اندازی موسسه غیر قانونی حافظ را می باشند را نخورند و منابع مالی خود را در اختیار این گروه متخلف قرار ندهند.

معاون نظارتی بانک مرکزی ادامه داد: تاکید می کنم به هیچ عنوان موسسه مالی و اعتباری به نام حافظ در راه نیست و از مردم می خواهم که پول خود را در اختیار آنها نگذارند و حتی مغازه و یا مکانی را برای اسقرار به آنها اجاره ندهند.

درویشی با بیان اینکه مجوز تعاونی اعتباری البرز در سال ۸۹ از سوی بانک مرکزی ابطال شده است و به هیچ عنوان فاقد اعتبار نیست اظهار داشت: مدیران این تعاونی ابطال شده متسفانه دوباره اقدام به فعالیت مجدد کرده اند که باز به مردم اخطار می دهم به هیچ عنوان فریب تبلیغات این تعانی اعتباری را برای سپرده گذاری نخورند.

وی تاکید کرد: تاکید مجدد می کنم که به هیچ عنوان موسسه ای به نام حافظ در راه نیست و از مردم مجدانه می خواهم که فریب تبلیغات موسسه مالی و اعتباری حافظ و تعاونیی اعتبار البرز را نخورند.

وی در خصوص بحث تخلف موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده گفت: بحث تخلف این موسسه که در رابطه با چک های صادره از سوی موسسه کارسازان آینده بوده حل  شده ضمن آنکه از مدیران این موسسه خواسته ایم تبلیغات خود در زمینه های ورزشی و سایر مناطق به ویژه رسانه ها را که زیاد بوده کاهش دهد./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. موسسه مالی و اعتباری حافظ:

    به سایت رسمی موسسه hafezfci.comمراجعه شود.
    به زودی اسناد و مدارک مثبته در معرض دید مردم شریف و فهیم قرار می گیرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.