هیأت وزیران به ریاست رییس‌ جمهوری تشکیل جلسه داد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

هیأت وزیران روز یکشنبه به ریاست دکتر روحانی تشکیل جلسه داد و اعضای دولت مهم‌ترین مسایل و مباحث جاری کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛هیأت وزیران روز یکشنبه به ریاست رییس‌ جمهوری تشکیل جلسه داد و اعضای دولت مهم‌ترین مسایل و مباحث جاری کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
 در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.

به موجب مصوبه هیأت وزیران سقف کمک بلاعوض واحدهای مسکونی احداثی شهری، روستایی،برای پرداخت به خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه و خانواده‌هایی که در اثر این حوادث یک یا دو نفر و یا بیشتر از بستگان خود را از دست داده‌اند و کمک بلاعوض معیشتی برای هر خانواده آسیب‌دیده افزایش یافت.

همچنین سقف تسهیلات برای تعمیر واحدهای مسکونی و خودروی سنگین و ماشین‌آلات کشاورزی که بر اثر حوادث غیرمترقبه نیاز به تعمیر دارند، متناسب با میزان خسارت وارده افزایش یافت.
اصلاح اساسنامه‌های شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو برای رفع ایرادات شورای نگهبان نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.

همچنین با تصویب هیأت وزیران، به دولت جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می‌شود به «پروتکل ناگویا» در مورد دسترسی به منابع ژنتیکی و تسهیم عادلانه و منصفانه منافع حاصل از استفاده آنها الحاقی به کنوانسیون تنوع زیستی ملحق شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.