هیئت انتخاب بخش مستند بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

سینماپرس-گروه سینما/ محمد علی فارسی، سیاوش سرمدی و سلیم غفوری هیئت انتخاب بخش مستند مسابقه ایران شدند.

به گزارش سینماپرس، ستاد خبری جشنواره طی حکمی از سوی هاشم میرزاخانی دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، محمد علی فارسی، سیاوش سرمدی و سلیم غفوری به عنوان اعضای هیئت انتخاب مسابقه ملی در بخش مستند کار انتخاب آثار جشنواره را عهده دار شدند.

در حکم ابلاغ شده از سوی میرزاخانی آمده است:

استاد گرانقدر، هنرمند گرامی
احتراماً ، نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی از شما به عنوان یکی از اعضای هیئت انتخاب بخش مستند مسابقه سینمای ایران در «بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران» دعوت به عمل می آید.

امید است با حضور ارزشمند جنابعالی و تجارب مفیدی که در این زمینه دارید، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمینه کیفی و محتوا در این بخش از جشنواره باشیم.

هاشم میرزاخانی – دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

مردادماه

محمد علی فارسی کارشناس سینما است که ساخت مجموعه های مستند مهاجران، قصه های جنگ، غواصان، کبوتران امید، مستند سینمایی حقیقت گمشده و مجنون را در رزومه خود دارد و به عنوان معاونت تولید موسسه روایت فتح به مدت هفت سال و عضو شورای طرح و برنامه گروه فیلم و سریال شبکه یک به مدت ۵ سال کار اجرایی کرده است. وی در جشنوره های متعددی از جمله جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان داور حضور داشته است.

سیاوش سرمدی سازنده مستندهای ادواردو؛ امام موسی صدر، چمران به روایت دختر جبل عامل؛ هشتاد سال مقاومت، داوطلب مرگ، بال های گمشده و … است که همکاری به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ طادی و همچنین همکاری در نگارش فیلم نامه با رضا مقصودی و مهدی سجاده چی را در کارنامه هنری خود دارد. او به عنوان خبرنگار و نویسنده سینمایی با روزنامه سلام و فصل نامه نقد سینما همکاری داشته و مدیر سابق دفتر Press TV در بیروت بوده است.

سلیم غفوری کارشناس کامپیوتر و مستند ساز است که آخرین فرزندان سومالی، عراق و سرزمین جنگ ها، شماره ۶۶۳۲، ابراهیم در آتش، کشمیر بهشت فراموش شده، رویاهای تمام شده، نیمه خاموس و همچنین عبد بطاط را درکارنامه هنری خود دارد و در حال حاضر مدیر مرکز فرهنگی میثاق است.

لازم به ذکر است در این بخش آثار از میان ۵۳۱ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انتخاب خواهند شد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح.گ/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۲۴۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.