هیئت انتخاب بخش پویانمایی بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

قانون-هیئت انتخاب بخش پویانمایی بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

به گزارش ایلنا ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، طی حکمی از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره، عبدا.. علیمراد، علیرضا گلپایگانی و بهرام جوانرودی به عنوان اعضای هیئت انتخاب مسابقه ملی در بخش پویانمایی کار انتخاب آثار بخش پویانمایی جشنواره را بر عهده گرفتند.

در حکم ابلاغ شده از سوی میرزاخانی آمده است:
استاد گرانقدر، هنرمند گرامی
احتراماً، نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی از شما به عنوان یکی از اعضای هیئت انتخاب بخش پویانمایی مسابقه سینمای ایران در «بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران» دعوت به عمل می‌آید.
امید است با حضور ارزشمند جنابعالی و تجارب مفیدی که در این زمینه دارید، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمینه کیفی و محتوا در این بخش از جشنواره باشیم.
هاشم میرزاخانی – دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران
مردادماه
عبدا… علیمراد فارغ التحصیل انیمیشن از مرکز تجربیات و آموزش سینمای نقاشی متحرک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که دوره آموزش فراگیرانیمیشن عروسکی را در کشور چک گذرانده و علاوه بر تولید آثار پویانمایی به عنوان مدرس دانشکده‌های هنری و داور جشنواره‌های متعدد ایفای نقش نموده است.
دکتر علیرضا گلپایگانی دکترای پژوهش هنر، عضو هیئت علمی و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه هنرو استاد دانشگاه است. وی تاکنون به عنوان داور در جشنواره‌های متعدد انیمیشن داوری کرده و در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سال ۸۷ به عنوان داور فعالیت داشته است.
بهرام جوانرودی، مدرس نرم افزارهای گرافیک، تهیه کننده و مدیر تولید و کارگردان فنی انیمیشن و انیماتور است که در جشنواره ۲۸ فیلم کوتاه تهران نیز به امر انتخاب آثار پرداخته و همزمان با جشنواره کارگاه آموزشی انیمیشن با موضوع مبانی و اصول جان بخشی را برگزار کرده است.
لازم به ذکر است در این بخش آثار از میان ۱۸۶ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انتخاب خواهند شد.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.