هیئت بوکس به دنبال درآمد زایی از استخر نیست!/ فعالیتمان غیر قانونی نبوده

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: هیئت بوکس خرمشهر به هیچ وجه به دنبال درآمد زایی از استخر نبوده و نیست.

طاهر زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به هیچ وجه اختصاص استخر خرمشهر به بوکس غیر قانونی نیست و مسئولان هیئت بوکس خرمشهر این استخر را در یک مناقصه در اختیار گرفتند و پیش از این، این محل در اختیار بخش خصوصی بود.
وی گفت: هر هیئتی که از این امکانات برخوردار است باید فعال باشد و با توجه به اینکه هیئت شنای استان بازده کمی داشت به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این محل را در اختیار هیئت بوکس استان بگذاریم و دلیل این کار نیز فعال بودن این رشته در استان است و اینکه با در اختیار گرفتن این محل هیئت بوکس درآمد زایی می‌کند صحت ندارد.
طاهر زاده افزود: برخی‌ها با دادن اطلاعات غلط به دنبال سنگ اندازی هستند و ما تشخیص می‌دهیم که چه کسی امور اداره کردن این اماکن را بر عهده داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به طرح اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر آموزش دانش آموزان در مقطع دبستان ما در نظر داریم این برنامه را عملی کنیم و پیش از این استخر این شهر به صورت ۲ سال تعطیل شد و در نهایت پس از بازسازی، این محل توسط مسئولان افتتاح شد و در حال حاضر نیز مردم از این امکانات استفاده می‌کنند و اینکه در حال حاضر یک همچنین حواشی از کی درز پیدا کرده است جای تعجب است.
وی در خصوص بحث بلیط فروشی در این استخر اظهار داشت: ادعای اینکه در حال حاضر هیئت بوکس استان اقدام به درآمد زایی و بلیط فروشی کنند صحت ندارد چرا که در حال حاضر هیچ بلیطی برای فروش تهیه نشده است و چنین چیزی صحت ندارد.
وی یادآور شد: در حال حاضر سرپرستی هیئت شنای استان بر عهده کنعانی است و قرار است به زودی جمع انتخاباتی هیئت شنای خرمشهر برگزار می‌شود و وضعیت این رشته مشخص می‌شود.
گفتنی است، به دلیل در اختیار گرفتن استخر قهرمانی خرمشهر از سوی هیئت بوکس این شهر هیئت شنای خرمشهر در این خصوص گله‌مندند و خواهان پس گرفتن این محل و پیگیری برنامه‌های خود در تنها استخر این شهرستان هستند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.