هیئت رئیسه تصویب نکند پولی برای پرداخت به بازیکنان نداریم!

۳۰م آذر ،

سرمربی تیم واترپلوی نفت وگاز امیدیه گفت: تا زمانیکه هیئت رئیسه باشگاه بودجه را تصویب نکند نمی توانیم دستمزد بازیکنان را پرداخت کنیم.

مسعود جعفری سرمربی تیم واترپلوی نفت وگاز امیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه بعضی از تیم ها ورود به مسابقات و همچنین مدارک بازیکنان را به سازمان لیگ ارائه نکردند و همین امر سبب شد تا این رقابت ها در زمان  مقرر برگزار نشود اما تیم ما این مبلغ را پرداخت کرده است.

 وی گفت:  متاسفانه در حال حاضر شرایطی پیش آمده که باشگاه ها از توان مالی خوبی برخوردار نیستند به طوریکه در حال حاضر در صورتیکه هیئت مدیره باشگاه بودجه  را تصویب کنند ما نمی توانیم دستمزد بازیکنان را پرداخت کنیم و این درحالی است که این مبلغ نسبت به سالهای قبل کمتر شده است.

 جعفری گفت:  درحال حاضر سازمان لیگ به دنبال ارسال  مدارک و قرار داد بازیکنان است و با توجه به اینکه تیم تاکنون هیچ مبلغی را به بازیکنان پرداخت نکرده است ما نمی توانیم این قرارداد ها را به سازمان لیگ ارسال کنیم.

 وی تصریح کرد: فولاد ماهان سپاهان یکی از تیم های قدرتمند  و مطرح حاضر در رقابت های لیگ برتر است که ۲۰ درصد از قرار داد بازیکنان خود را از سال قبل پرداخت نکرده بود وامسال موفق به پرداخت آن شدند.

وی خاطر نشان کرد:  البته با وجود این مشکلات برگزاری این رقابت ها به صلاح این رشته است و واترپلو را زنده نگه داشته است.

 سرمربی تیم نفت وگاز امیدیه  تاکید کرد: درحال حاضر بعضی از باشگاه  ها با نام هیئت در این رقابت ها حضور دارند به همین سبب از توان کافی برای پرداخت ورود به بازیها برخوردار نیستند و امیدوارم با برطرف این مشکلات شرایط برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ برتر مهیا شود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.