هیئت پارلمانی ایرلند هفته آینده به تهران سفر می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ایرلند در صدر هیئتی پارلمانی، به دعوت “علاء‌الدین بروجردی” رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هفته آینده به تهران سفر می‌کند.

“حسین شیخ‌الاسلام” مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از سفر “هیئت پارلمانی ایرلند” در هفته آینده به تهران خبر داد و گفت: رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ایرلند در صدر هیئتی پارلمانی، روز شنبه(۲۱ دیماه) هفته آینده، به تهران سفر کرده و سه‌شنبه (۲۴ دیماه) نیز تهران را ترک می‌کند.
وی افزود: این سفر به دعوت “علاء‌الدین بروجردی” رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ایرلند، در این سفر ۴ روزه، ضمن دیدار با همتای ایرانی خود با تعدادی از مقامات سیاسی و پارلمانی کشورمان نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه هیئت پارلمانی ایرلند در دیدارهای خود با مقامات کشورمان پیرامون روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف گفتگو خواهد کرد، خاطر نشان کرد: این هیئت علاوه بر دیدار با مقامات کشورمان در خصوص روابط پارلمانی و گسترش این روابط نیز بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.