هیات فوتبال قزوین امتیاز تیم دسته دومی داتیس لرستان را خریداری کرد

‘اکبر سکاکی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از رایزنی با چند باشگاه دسته دومی برای خرید امتیاز آنها، بالاخره با مسوولین داتیس لرستان به توافق رسیدیم و هیات فوتبال استان قزوین امتیاز این تیم خریداری کرد.

وی در خصوص چگونگی حضور این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: با چند شهرداری شهرهای استان برای واگذاری امتیاز و عهده دار شدن حامی مالی تیم وارد مذاکره شده ایم که تکلیف این مساله ظرف هفته آینده مشخص خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین با اشاره به اینکه تیم واگذار شده به قزوین با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی در مسابقات لیگ دسته دوم کشور حاضر خواهد شد، اظهار امیدواری کرد این تیم جدید نماینده خوب و شایسته ای برای فوتبال قزوین در این رقابت ها باشد.

سکاکی در ادامه با بیان اینکه تیم فوتسال حجاب قزوین امسال نیز در رقابت های لیگ برتر بانوان حضور پیدا خواهد کرد، افزود: بزودی حامی مالی این تیم مشخص و معرفی می شود تا دیگر مشکلی برای شرکت در لیگ برتر نداشته باشد.

وی در پایان از تلاش و رایزنی هیات فوتبال به منظور جذب اسپانسر برای تیم فوتسال این هیات حاضر در رقابت های لیگ دسته اول خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا با یافتن یک حامی مالی خوب و مناسب، تیم قدرتمند و شایسته ای را روانه مسابقات دسته اول فوتسال کشور کنیم.

۷۳۹۲/ ۶۱۴/ ۱۶۴۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۰۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.