هیات ۱۲ نفره اساتید دانشگاه تکنولوژی مارا مالزی در ایران

آموزش > عالی
هیات ۱۲ نفره اساتید دانشگاه تکنولوژی مالزی به سرپرستی پروفسور دکتر عبدالحلیم بن محمد نور معاون موسسه تحقیقاتی “زکات و خمس” مالزی برای شرکت در یک کنفرانس علمی و اجرای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه بین المللی المصطفی قم به ایران سفر کردند.

این هیات علمی دانشگاه تکنولوژی مارا مالزی در سفر یک هفته‌ای خود به ایران علاوه بر شرکت در سومین نشست بین المللی “اقتصاد اسلامی: تجربیات ایران و مالزی”، از سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و مذهبی شهر مقدس قم و تهران، کتابخانه‌های آیات و مراجع عظام تقلید، سازمان اوقاف و … نیز بازدید خواهند داشت.

دو دانشگاه تکنولوژی مارا مالزی و دانشگاه بین المللی المصطفی قم اواخر هفته گذشته به همت موسسه فرهنگی- پژوهشی امین مستقر در کوالالامپور موفق به امضاء یادداشت تقاهم همکاری در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و تحقیقاتی شدند.

این تفاهم نامه در کوالالامپور و در حضور دکتر معماریانی، رایزن علمی ایران در مالزی به امضاء دکتر سید محسن میری، رئیس موسسه فرهنگی-پژوهشی امین و نیز پروفسور دکتر ساهول حمید ابوبکر، معاون دانشگاه تکنولوژی مارا مالزی رسید.

دانشگاه تکنولوژی مارا مالزی که در سال ۱۹۵۶ میلادی تاسیس شده است، از لحاظ اندازه و تعداد دانشجو بزرگترین دانشگاه مالزی و یکی از دانشگاه‌های پیشگام این کشور در حوزه صنعت و فناوری است و مرکز اصلی آن در “شاه اعلم” مرکز ایالت سلانگور مالزی قرار دارد.

این دانشگاه در زمان حاضر دارای ۱۲ شعبه در سراسر مالزی، سه مرکز ماهواره‌ای، و ۲۱ کالج وابسته است و باداشتن بیش از ۱۷ هزارنیروی کار و هیات علمی، دارای ۱۷۲ هزار دانشجو در بیش از ۳۰۰ رشته دانشگاهی است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.