هیاهوی استیلی ها روی داوری تاثیر داشت/ نادریان مصدوم نمی شد برنده بودیم

۲۸م آذر ،

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: در بازی مقابل استیل البرز بازی روانی را تجربه کردیم که اگر مصدوم نداشتیم برنده بودیم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دوماه بود که تیم شهرداری بندر عباس تمریناتش را برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال آغاز کرده بود که یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ تیم شهرداری منحل شد به همین سبب با رایزنی که با مسئولان شورای شهر ورامین داشتیم و با همکاری شهردار و فرماندار ورامین امتیاز تیم شهرداری بندر عباس به تیم شهرداری  ورامین واگذار شد.
وی گفت:  با انحلال تیم شهرداری  بندر عباس همه تیم های لیگ برتری نیز یارگیری کرده بودند بنابر این اکثر بازیکنان راهی تیم شهرداری ورامین شدند.

وی درمورد  مسابقات هفته چهارم و پنجم دور رفت لیگ برتر تکواندو عنوان کرد:  در بازی با استیل البرز در هفته چهارم دور رفت لیگ برتر در حالیکه مسابقه با نتیجه سه به سه دنبال می شد داور در بازی حمید بیات از تیم شهرداری و امیر عمیدی مرتکب اشتباهی شد و ضربه عمیدی را مردود اعلام کرد، کریمی سرمربی تیم استیل هم که قبلا کارت اعترافش سوخته بود نتوانست اعتراض کند.

خانلر خانی ادامه داد:  در ادامه مسابقه با استیل البرز داوری در بازی کاوه رضایی مرتکب اشتباه شد که اعتراض نکردیم اما فکر می کنم سروصدای تیم حریف سبب شد در بازی وزن هشتم داوری ها روی مسابقه بهنام بیات تاثیرگذار شود و همه حاضران درسالن هم  شاهد بودند.

وی در خصوص  مصدومیت نادریان تصریح  کرد:  باید بازی مقابل استیل البرز را می بردیم اما در بازی رضا نادریان از شهرداری  با حریفش در ۱۵ ثانیه پایانی نادریان ضربه ای دریافت کرد که با پارگی رباط صلیبی زانو نتوانست آن را جبران کند وی را راهی بیمارستان کردیم.
 در بازی دوم مقابل حفاری هم جایگزینی در وزن سوم برای رضا نادریان نداشتیم.

خانلرخانی در مورد لغو میزبانی ورامین گفت: بازی های حساس در هفته چهارم و پنجم لیگ داشتیم که میزبان شدیم اما به سبب تعهدات سالن ورامین نتوانستیم مسابقات را آنجا برگزار کنیم که احتمالا در دور برگشت میزبان خواهیم بود چون بازی های سختی داریم پیش از این هم به کل تیم اعلام کرده بودیم به جز مسائل فنی بازی  با تیم استیل البرز را از لحاظ روانی بازی حساس خواهد بود.
 
سرمربی تیم شهرداری ورامین در  خصوص امید غلامزاده به ایران و فعالیت او در  تیم شهرداری افزود: غلامزاده از دوستان خوب من است که در دوره قبل مسابقات بین المللی جام فجر همراه با وی در کادر فنی تیم ملی امیر همکاری  داشتم که با حضور  مجدد غلامزاده در ایران وی  به تیم ما در لیگ کمک می کند.
خوشبختانه غلامزاده  مربی با تجربه و جوانی است که ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان برقرار کرده و از وی بسیار راضی هستیم.
 
وی گفت:  تیم شهرداری ورامین با پرداخت پنج میلیون تومان ورودی و خرید امتیاز تیم شهرداری بندر عباس در مسابقات بین المللی جام فجر امسال شرکت می کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.