هیاهوی پوچ گروهک تروریستی منافقین در فرانسه

به گزارش ایرنا، این گروهک تروریستی به این بهانه که هدفش از این به اصطلاح تجمع درخواست از مجامع بین المللی برای اتخاذ سیاستی جدید درمقابل ایران است ، مبادرت ‏به این اقدام پوچ نمود اما با عکس العمل بموقع نیروهای پلیس فرانسه مواجه گشت.

رییس شورای این گروهک تروریستی در جمع اعضای منحرف منافقین علیه امریکا و غرب موضع گیری کرد و سیاست های واشنگتن علیه آنها را مورد نکوهش قرار داد و حتی این سرکرده به شکلی طلب کارانه از کشورهای غربی خواست تا زمینه اعطای پناهندگی به اعضا این گروهک را بیش از پیش فراهم سازند‏.‏

‏از سویی دیگر ، این تحرک نافرجام و هیاهوی بیهوده در حالی انجام شد و از سوی این گروهک معاند در بوق و کرنا قرار گرفت که پیشتر جمعی از شهروندان فرانسوی در اعتراض به جنایت های منافقین ، تظاهراتی در میدان سن میشل پاریس برگزار کردند .

اما اعضای این گروهک تروریستی که مجهز به سلاح های سرد بودند با مشاهده این تجمع ، سعی در اخلال در این تظاهرات مسالمت آمیز کردند و با حمله ور شدن به آنان ، برخی از تظاهر کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

خاطر نشان می شود روز جمعه گذشته تجمعات متعددی در پاریس و برخی دیگر از کشورهای اروپایی علیه گروهک منافقین برگزار شد که طی آن از سران فرانسه و دیگر دولتهای اروپایی خواسته شد که سرکردگان این گروهک تروریستی را مورد محاکمه قرار دهند.

**هشدار نمایندگان اروپا و وحشت منافقین

نکته جالب توجه دیگر اینکه تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا با ارسال نامه ای به ‘کاترین اشتون’ هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیگر نمایندگان این پارلمان، درباره ماهیت تروریستی گروهک منافقین هشدار داده و تاکید کرده اند که این گروه در بین مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد.افشاگری این دسته از نمایندگان ، باعث وحشت منافقین شده و آنها را در لاک دلهره فرو برده است .

در نامه این نمایندگان به سابقه مذموم منافقین در جنگ ایران و عراق و همکاری این گروهک با رژیم صدام حسین در سرکوب کردها و شیعیان و دایر کردن اردوگاه اشرف تاکید شده است.

انها در این زمینه تاکید کرده اند : این گروه در سالهای اخیر یک لابی در پارلمان اروپا ایجاد کرده است و برخی نمایندگان را تحت تاثیر قرار می دهد.

این نمایندگان ، زنگ خطر را برای اعضای پارلمان اروپا بصدا در آورده و تاکید کرده اند که همه اعضا باید بطور جدی به سابقه اقدامات و رفتارهای این گروه قبل از امضای هر نوع نامه و اعلامیه توجه کنند.

نمایندگان پارلمان اروپا در این زمینه هشدار جدی داده و اورده اند: عملکرد این گروه بسیار سووال برانگیز است و آنها از برخی اختلافات بین نمایندگان پارلمان اروپا با ایران از جمله در موضوع برنامه هسته ای این کشور سوء استفاده می کنند.

این نمایندگان با اشاره به نقض حقوق بشر در این سازمان و تبدیل شدن آن به یک فرقه سرکوبگر آورده اند : ‘رفتارهای این گروه با وجهه ای که برخی اعضای آن در پارلمان اروپا نشان می دهند، بسیار متفاوت است.

** مستندات پارلمان اروپا

اما تاکید نمایندگان مذکور مبنی بر اینکه اسناد و مدارک کافی نیز در باره نقض حقوق بشر توسط سرگردگان این گروهک در دسترس است ، اسباب دلهره منافقین را فراهم آورده و آنها را دچار دستپاچگی و سردرگمی کرده است .

بحث قابل تعمق دیگر در این راستا ، این است که نمایندگان گفته اند ، سازمانهایی مانند دیده بان حقوق بشر، شاهدان و اعضای سابق سازمان مجاهدین (منافقین) آماده دادن شهادت درباره رفتارهای فرقه گونه و ضد حقوق بشری در این گروه هستند.

نمایندگان پارلمان اروپا با اشاره به سرکوبهای درونی در این گروه آورده اند: ‘حمایت برخی اعضای پارلمان اروپا از این سازمان به روسای آن اجازه ادامه حاکمیت مطلق بر اعضای خود را می دهد، اعضایی که بسیاری از آنها خواستار ترک این گروه هستند و به اجبار در اردوگاه اشرف نگه داشته شده اند.

در گزارش نمایندگان پارلمان اروپا همچنین تاکید شده که صدها نفر از کسانی که از این اردوگاه گریخته اند، در گفت و گو با آژانس پناهندگان سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری خبر از رنج و مشقت زیاد وارده بر اعضا داده اند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: ‘ سازمان مجاهدین (منافقین) هر نوع اعتباری را به سبب پیمان با صدام حسین در بین مردم ایران از دست داده است. ما به جای اینکه این سازمان جنایتکار را حمایت کنیم، باید از اشتون و کشورهای عضو اتحادیه اروپا بخواهیم که راه حلی برای باقیمانده ساکنان اردوگاه اشرف پیدا کنند. ‘

این نمایندگان همچنین از درخواست مقامات عراقی برای دادگاهی کردن ۵۰ نفر از اعضای این سازمان به اتهام جنایت علیه بشریت حمایت کرده اند.

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۲۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.