هیجان در نمایشگاه خودرو روسیه

هیجان در نمایشگاه خودرو روسیه

هیجان در نمایشگاه خودرو روسیه

ممتازنیوز: نمایشگاه بین‌المللی خودروی این هفته در مسکو، هیجان فراوانی برای علاقه‌مندان خودرو به همراه آورده است.

با کاهش میزان فروش خودرو در اروپا و افزایش آن در روسیه، انتظار می‌رود روسیه دو سال دیگر بازار فروش خودروی آلمان را از رونق بیندازد و پس از چین، ایالات متحده و ژاپن، جایگاه چهارم را در بازار جهانی از آن خود کند.
روسیه ماه گذشته به عضویت سازمان تجارت جهانی درآمد. سه کارخانه بزرگ خودروسازی آمریکا ـ فورد، جنرال موتورز (جی.‌ام.) و کرایسلر می‌خواهند هر کدام یک میلیارد دلار در کارخانجات خودروسازی روسیه سرمایه‌گذاری کنند.
مدیر کارخانه فورد در روسیه می‌گوید که فورد، نخستین خودروساز آمریکایی بوده که ده سال پیش، کار سرمایه‌گذاری در روسیه را آغاز کرده و به این کار ادامه خواهد داد، چون آینده بازار خودرو روسیه را روشن می‌بیند. فورد بیش از پانصد هزار دستگاه خودرو در روسیه ساخته است.
مدیر کارخانه آمریکایی جی.‌ام. در روسیه نیز می‌گوید، کارخانه متبوعش می‌خواهد در پنج سال آینده، میزان تولید خود را در روسیه دوبرابر کند.
به نوشته انتخاب، جی.‌ام. سال گذشته هنری کیسینجر را به جشن توسعه تولیدات آن کارخانه در روسیه ـ که در سن پترزبورگ برگزار شد ـ دعوت کرد. حضور کیسینجر، تأثیر مثبتی بر میزان استقبال مردم داشت.
تولیدکنندگان خودرو در روسیه تلاش می‌کنند با افزایش عرضه، پاسخگوی میزان بالای تقاضای خریداران باشند.
در روسیه به طور متوسط، هر چهار شهروند، یک خودرو دارد. این تعداد، نزدیک نیمی از تعداد اتومبیل‌های شهروندان اروپای غربی و ایالات متحده است.
روسیه، یکی از بزرگترین بازارهای مصرف دنیاست که مردم آن برای خرید کردن، پول بیشتری از بیشتر شهروندان کشورهای دیگر دنیا دارند.
هم تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان روس، از افزایش تولید و فروش خودرو در کشورشان استقبال می‌کنند. چالش‌های روس‌ها، یافتن جای پارک ماشین در خیابان‌هاست و لزوم توسعه جاده و راه برای استفاده این خودرو‌ها.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.