هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ به روز می گردد + تصاویر

اکنون که هیوندای سنتینیال مدل ۲۰۲۲ و به روز رسانی های آن انتشار یافته اند، این خودروساز کره ای دیگر مدل های خط تولید خود را تغییر خواهد داد.

امسال، اکسنت و الانترا کمی تغییر خواهند کرد. اکسنت لاستیک های تازه و چراغ های جلوی به روز شده خواهد داشت و الانترا اواخر امسال تازه می گردد. به خط تولید این خودروی کامپکت هیوندای، موتور چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری اضافه خواهد شد.

الانترا تا سال ۲۰۲۲ و اکسنت تا سال ۲۰۱۶ تغییرات اساسی نخواهند داشت چرا که سال آینده چنین تغییراتی برای جنسیس و سوناتا در نظر گرفته شده است. نسل دوم جنسیس در نمایشگاه خودروی دیترویت سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. این مدل اولین خودروی هیوندای با سیستم چهار چرخ فعال خواهد بود،

البته موتورهای کنونی آن برای مدل ۲۰۲۲ نیز به کار خواهند رفت. انتظار می رود جنسیس کوپه تازه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود.

نسل هفتم سدان سوناتا در سه ماهه سوم سال آینده به فروش خواهد رسید. با این که پلتفرم این خودرو بی تغییر باقی می ماند، کیفیت رانندگی، جابه جایی و هدایت آن بهبود خواهد یافت.

هم چنین هیوندای قصد دارد سدانی با سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب تولید کند که رقیب ب ام و سری ۳ می گردد. این مدل، سال۲۰۱۶ عرضه شده و سدانی با سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب و ویژگی های رانندگی الهام گرفته از جنسیس کوپه خواهد بود.

شایعه شده است که hcd-14 کانسپت نمایانگر این سدان تازه است.

 

 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۲۳ مردادماه
ساعت ارسال : ۱۰:۲۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.