هیوندای گرند سانتافه در راه ژنو

۰۹م اسفند ،

پس از حضور موفق سانتافه تازه در بازار جهانی، هیوندای تصمیم گرفت نسخه ای تازه از سانتافه را با پیشوند گرند عرضه کند که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

2013 Hyundai Grand Santa Fe

۲۰۲۴ Hyundai Grand Santa Fe

این نسخه، نسبت به مدل استاندارد بلند تر، عریض‌تر و طویل‌تر است و واضح است که دارای فضای داخلی بیشتری نیز می‌باشد این خودرو در نسخه های ۶ و ۷ سرنشینه و با سه ردیف صندلی عرضه خواهد شد. ظرفیت بار این خودرو ۶۰۷ لیتر است.

2013 Hyundai Grand Santa Fe

۲۰۲۴ Hyundai Grand Santa Fe

تفاوت‌ها تنها به ابعاد محدود نمی‌شود، جلو پنجره مشبک شکل تازه، سپر جلو تازه و مه شکن و طراحی دوباره عقب خودرو از تغییراتی است که به چشم می‌آیند. همچنین تصمیم گرفته شده است برای این خودرو رینگ‌های آلیاژی ۱۸ و ۱۹ اینچی نصب شود.
علاوه بر سقف پانوراما، امکانات دیگری نظیر فرمان قابل تنظیم ۳ حالته و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی برای این خودرو محفوظ می‌باشد.

این خودرو در اروپا تنها با موتور ۲٫۲ لیتری دیزلی به همراه جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. توان خروجی این پیشرانه ۱۹۴ اسب بخار اعلام شده است و این موتور در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۹۲ گرم گاز کربن دی اکسید منتشر می‌کند.
Allan Rushforth معاون ارشد هیوندای می‌گوید، گرند سانتافه پاسخگوی خوبی در برابر تقاضای بسیار اروپایی‌ها برای اس یو وی کلاس E می‌باشد. این خودرو فقط در اروپا عرضه خواهد شد. مدلهای شش سیلندر ۳٫۳ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخار نیز برای سایر بازارها درنظر گرفته شده اند. قیمت پایه سانتافه گراند، ۲۹ هزار و ۱۹۵ دلار اعلام شده است.

مجله پدال
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. پویا عبادی:

    با سلام به نظر من خیلی عالی لطفن عکس های زیادی از گرند به ایمیل من بفرستید

  2. پویا عبادی:

    با سلام و وقت بخیر به نظر من گرند خیلی زیباست و اگه ممکنه عکس های زیادی بذارید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.