هیچوقت با سفارش پدرم کار نکردم

«امیریل ارجمند» که این روزها در نمایش «ساقی» به کارگردانی «امیردژاکام» بازی می‌کند درباره حضورخود در این نمایش گفت: خیلی وقت بود که کار تئاتر نمی کردم و دوست داشتم که دوباره به صحنه برگردم به هر حال من از تئاتر شروع کردم.

متن خوب آقای دژاکام وشناختی که از ایشان داشتم مرا بیشتر جذب کارکرد اینها همه دست در دست هم داد تا وارد این قصه شوم. نقش «فتاح» یک سیرداستانی دارد که تماشاچی را ازابتدا تا انتهای داستان با سفرهای خود به شهرهای مختلف همراه می‌کند.
ارجمند درپاسخ به این سوال که با وجود اینکه چهره شناخته شده موسیقی هستید چطور شد که وارد عرصه تئاتر شدید گفت: من با آنکه مهندسی مکانیک خواندم، به دلیل علاقه به رشته بازیگری در کنکور این رشته شرکت کردم شاگرد اول کنکور کارگردانی شدم و در رشته نمایش تحصیل کردم. هیچوقت با سفارش پدرم کار نکردم و همیشه می‌خواستم که به صورت مستقل در این حرفه کار کنم. پدرم مرا جایی معرفی نکرد و این اتفاق خوبی بود تا بتوانم خودم را پیدا کنم .کار موسیقی را هم در کنار این حرفه انجام می‌دهم.
وی در خصوص بازی‌هایش در سینماوتلویزیون گفت: درحال حاضر هم فیلم‌های سینمایی «غریبه» وهمچنین «پدر» را که در جشنواره امسال حضور دارند آماده اکران دارم؛ فعلاً بازی درسریال «معمای شاه» را شروع کردم. شاید دراپیزود دوم «ستایش» هم همکاری داشته باشم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.