هیچکس از ما نظر نمی‌خواهد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران تئاتر معتقد است؛ این انجمن دارای هنرمندان صاحب نام است، اما در تصمیم‌گیری‌های کلان تئاتر کشور هیچ نقشی ندارد.

 کاظم هژیرآزاد رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: انجمن بازیگران خانه تئاتر ۷۰۰ عضو دارد؛ اما متاسفانه ما در انجمن به سبب کمبود بودجه برنامه اجرایی خاصی برای اعضا نداریم، حتی نمی‌توانیم نکوداشتی برگزار کنیم یا اینکه کارگاه آموزشی بازیگری برای آشنا شدن با دانش روز بازیگری برای اعضا داشته باشیم.

او ادامه داد: ما برای بیان مشکلات‌مان فقط می‌توانیم بیانیه صادر کنیم. مشکلاتی داریم از قبیل قراردادهای تیپ که متناسب با تورم روز کشور نیست و الان باید دو برابر شده باشد؛ اما متاسفانه در دوره معاونت قبل همه چیز در حد حرف برگزار شد و به نتیجه‌ای نرسید.

هژیرآزاد در بیان مشکلات صنف خود گفت: ما اعتراض خود را از طریق بیانیه دادن عنوان کردیم چرا که فکر می‌کنیم این یک اعتراض دموکراتیک است، زیرا اگر بخواهیم سکوت کنیم به جایی نمی‌رسیم در بیانیه‌هایمان هم همیشه‌ساز مخالف نمی‌زنیم و گاهی هم پیشنهاد می‌دهیم. مشکل اصلی اخیرمان هم در انجمن بازیگران خانه تئاتر این است که هیچ کسی از ما رای و نظر نمی‌خواهد. انجمن ما بازیگران باسابقه و فرهیخته‌ای را در دل خود جای داده و همه صاحب نام و دارای درجه هنری می باشند اما در تصمیم‌گیری‌های کلان تئاتر کشور نقشی ندارند.

رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر باتاکید بر نقش حمایتی اصناف برای دولت افزود: اینکه می‌گویند با پرداختن به نهادهای مردمی و بخش خصوصی از تصدی‌گری دولت کم می‌شود کاملا درست؛ اما باید هرچه زودتر به آن عمل کرد تا فقط در حد یک شعار و حرف باقی نماند.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.