هیچکس حق تخطی از قانون را ندارد/ گرانی در جامعه متوقف شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از نمایندگان روحانی در مجلس انتظار بیشتر نسبت به سایر نمایندگان دارند، افزود: نمایندگان باید در تصمیم گیری‌های خود مصالح کشور را در نظر بگیرند و تنها به استان خود توجه نداشته باشند.

وی گفت: نمایندگان روحانی در مجلس وظیفه خطیری بر عهده دارند و همه نمایندگان باید حساب قیام و قعود خود را داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مجلس در رأس امور است، افزود: مجلس باید بر همه امور کشور اشراف داشته باشد تا مملکت در مسیر صحیح خود گام بردارد.

وی با بیان اینکه همه باید قانون را محترم بشمارند افزود: هیچکس حق تخطی از قانون ندارد و هر کسی در هر جایگاهی که است باید قانون را محترم شمرده و آن را رعایت کند.

گرانی در جامعه متوقف شود

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره  به مسائل اقتصادی و گرانی موجود در کشور افزود: اگر مسائل اقتصادی در کشور حل نشود سایر ابعاد و مسائل نیز از آن تأثیر می‌گیرند که در این راستا روحانیونی که در مجلس حضور دارند باید وظیفه نظارت خود را در این زمینه بدرستی انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر گرانی و تورم متوقف شود، اعتماد مردم به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد و در غیر این صورت با مشکلات بیشتری در آینده مواجه خواهیم شد.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نمایندگان باید دارای شجاعت، دلسوزی و تعهد باشند، افزود: هرگاه مردم دلسوزی مسئولان را حس کنند به آنها  اعتماد بیشتری خواهند کرد.

موضوع عفاف و حجاب باید در جامعه جدی گرفته شود

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با تاکید بر اینکه موضوع عفاف و حجاب باید در جامعه جدی گرفته شود و به آن توجه ویژه‌ای شود، افزود: نباید گذاشت تا ارزش‌های انقلاب در گذر زمان به فراموشی سپرده شود که مسئله حجاب و عفاف هم یکی از این موارد است چرا که این مهم با تقدیم خون هزاران شهید بدست آمده است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.