هیچکس دختر این فیلم را دوست ندارد+عکس

۰۵اردیبهشت،

اولین عکس‌های فیلم «کری» با بازی کلویی گریس مورتز در نقش دختری که هیچکس در دبیرستان او را دوست ندارد، انتشار یافت.

: اولین عکس‌های فیلم «کری» با بازی کلویی گریس مورتز در نقش دختری که هیچکس در دبیرستان او را دوست ندارد، انتشار یافت.

«کری» اقتباسی از رمان معروف استفن کینگ به همین نام است. در این فیلم کلویی گریس مورتز نقش دختری به نام کری را بازی می‌کند که مادرش با بازی جولین مور طبق آموزه‌های سخت مسیحیت او را تربیت کرده است. وقتی کری در جشن آخر سال مورد تحقیر همکلاسی‌هایش قرار می‌گیرد، از آن‌ها انتقامی خونین می‌گیرد.

«کری» را کیمبرلی پیرس ساخته است که با فیلم تحسین‌شده «پسرها گریه نمی‌کنند» شهرت دارد. فیلم پیرس درواقع بازسازی فیلمی به همین نام ساخته برایان دی‌پالما است. ابتدا قرار بود نقش کری را لینزی لوهان بازی کند اما در نهایت این نقش به کلویی گریس مورتز رسید. فیلم ۱۸ اکتبر روی پرده می‌رود.

جولین مور در صحنه‌ای از فیلم «کری» / برایان دی‌پالما در سال ۱۹۷۶ اولین نسخه سینمایی «کری» را ساخت. در آن فیلم سیسی اسپیسک بازیگر برنده اسکار برای «دختر معدنچی» نقش کری را بازی کرد. فیلم دی‌پالما هم در گیشه و هم نزد منتقدان با واکنش مثبت و گرم مواجه شد و راه دی‌پالما را در سینمای جریان اصلی باز کرد و حتی آغازگر اقتباس‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی از آثار استفن کینگ شد.

نمای معروفی از فیلم سال ۱۹۷۶ / فیلم دی‌پالما با بودجه حدود دو میلیون دلاری ساخته شد و در آمریکا به فروش ۳۴ میلیون دلاری رسید. اسپیسک برای این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر زن و پایپر لوری برای بازی در نقش مادر او، نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

پوستر فیلم «کری» / رمان «کری» اولین رمان استفن کینگ، سلطان ادبیات وحشت است که سال ۱۹۷۴ در ۳۰ هزار نسخه انتشار یافت. این کتاب بارها به سبب ترسناک بودن در آمریکا ممنوع اعلام شده است. موفقیت کتاب آن‌قدر بسیار بود که استفن کینگ را سریع به عنوان یک نویسنده بااستعداد و البته محبوب سینماگران معرفی کرد.از آثار کینگ اقتباس‌های متعددی به صورت سینمایی و تلویزیونی صورت گرفته که «درخشش» ساخته استنلی کوبریک از همه معروف‌تر است.

خبرآنلاین


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.