هیچ اتفاق‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند

۰۹م اسفند ،

فرمانده کل سپاه گفت: باید بدانیم همه دستاوردهای عظیم نظام، حاصل خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ اتفاق‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر “محمدعلی جعفری” صبح امروز در همایش کشوری شهدای جنگ‌های نامنظم در بوشهر اظهار داشت: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که با وجود ۳۴ سال توطئه و تهدید ملت ایران، باز هم این توطئه‌های آنان بی اثر است.

وی افزود: عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا است، البته مشکلات وجود دارد، ولی آرامش و اقتدار نظام در جای خود باقی است.

بنا به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران؛ فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آن‌چه باید بدانیم این است که همه دستاوردهای عظیم در نظام حاصل خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ اتفاق‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

جعفری اضافه کرد: شهدا ریشه‌های نظام اسلامی را مستحکم کردند که امروز سبب عزت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است.

وی گفت: باید به مردم استان بوشهر به خاطر داشتن ویژگی مقاوم و غیرتمند بودن در مقابل بیگانگان تبریک بگوئیم و این مردم به ایستادگی در مقابل زورگویی دشمنان و تجاوز آنان افتخار می‌کنند.

فرمانده کل سپاه خطاب به مردم استان بوشهر خاطرنشان کرد: درود بر شما که با ایمان خود استقامت و پایداری را قبل از انقلاب با خود همراه دارید و در این مسیر با ویژگی ولایتمداری، انقلابی و پیشتاز بودن در صحنه‌های خطر آماده دفاع از خاک ایران و ارزش‌های انقلاب می باشند.

جعفری ادامه داد: از شهدا گفتن کار سختی است و در این نشست‌ها و همایش‌ها باید بیشترین استفاده را ببریم و اهداف آنان را دنبال کنیم و بدانیم آنان چه می‌خواستند و اگر در این جلسات به اهداف شهدا پی ببریم بسیار برد کرده و نتیجه گرفته‌ایم.

وی گفت: آن‌چه برای رسیدن به این هدف و محصول مهم است این است که بدانیم حاصل و دستاورد خون شهیدان چیست و باور داشته باشیم و تلاش کنیم در مسیر شهدا قدم برداریم.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: درست است که جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید، اما یک سال و نیم برای خارج راندن دشمن وقت صرف شد و مابقی زمان برای تنبیه متجاوز و امنیت پایدار بود.

جعفری افزود: این عظمت مدیون اطمینان، اعتقاد، معنویت و شهادت‌طلبی گسترده نیروهای مردمی در ایران بود و این عظمتی است که نمی‌توانیم آن را بیان کنیم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.