هیچ اختلافی میان دولت و وزارت کشور برای انتخاب استاندار خراسان رضوی وجود ندارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قائم‌مقام وزیر کشور درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاف نظر دولت و وزارت کشور برای انتخاب استاندار خراسان رضوی گفت‌:‌ هیچ اختلافی بین دولت و وزارت کشور در راستای انتخاب استاندار خراسان رضوی وجود ندارد.

“حسینعلی امیری” قائم مقام وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاف نظر دولت و وزارت کشور به منظور انتخاب استاندار خراسان رضوی گفت‌:‌ هیچ اختلافی بین دولت و وزارت کشور در راستای انتخاب استاندار خراسان رضوی وجود ندارد.

وی افزود: وزارت کشور جزئی از دولت محسوب می‌شود و نهاد مستقلی نیست از این رو به طور حتم در چارچوب برنامه‌های دولت یازدهم حرکت خواهد کرد، از این رو به طور صریح و شفاف باید بگویم که هیچ اختلافی میان دولت و وزارت کشور در راستای انتخاب استاندار خراسان رضوی وجود ندارد.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: حدود وظایف نهادها در قانون اساسی مشخص است و بر این اساس وزارت کشور مرجع پیشنهاد دهنده استانداران است، لذا این وزارتخانه گزینه مورد نظر خود را برای تصدی استانداری خراسان به دولت معرفی کرده و این حق طبیعی دولت است که با رای هیات وزیران گزینه نهایی را مشخص کند.

امیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر گزینه تصدی استانداری خراسان رضوی به دولت معرفی شده اما در هفته‌های گذشته به دلیل آنکه اولویت‌های مهم دیگری در دستور کار دولت قرار داشت لذا این موضوع سبب شد که انتخاب استاندار خراسان رضوی در دستور کار قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: اگر گزینه مورد نظر وزارت کشور برای استانداری خراسان رضوی در جلسه هیات وزیران رای بیاورد، استاندار خواهد شد اما اگر دولت با انتخاب وی مخالفت کند وزارت کشور طبق قانون گزینه دیگری را معرفی خواهد کرد.

قائم مقام وزیر کشور اظهارداشت: با توجه به اینکه بحث بودجه در دولت مطرح است بعید می‌دانم که استاندار خراسان رضوی در جلسه امروز هیات دولت معرفی شود.

امیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروزان‌فر استاندار فعلی خراسان رضوی با قاطعیت کامل وظایف خود را در این استان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.