هیچ ایرادی نمی توان از پرسپولیس گرفت/ یحیی بگوویچ را آورده تا از او قدردانی کند

۲۱م دیماه ،

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس در حال حاضر روند بسیار خوبی دارد و هیچ ایرادی نمی توان از این تیم گرفت پرسپولیس کلاً تغییر کرده و از زمانی که ژوزه رفته، تیم بسیار بهتر شده است. نمی دانم نیم فصل اول چه مشکلی وجود داشت و شاید بچه های تیم با ژوزه مشکل داشتند اما الان شرایط بسیار بهتر شده و تیم بدون باخت کارش را ادامه می دهد.

مربی سابق پرسپولیس افزود: اگر پرسپولیس همین روند را ادامه بدهد و در ۳-۴ بازی آینده هم با قدرت ظاهر شود و حریفانش را ببرد یعنی تغییرات انجام شده و تیم به لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارد ترکیب تیم نسبت به قبل بهتر شده و بازی سرعتی را از پرسپولیس شاهد هستیم. نکته مهم این است که هافبک های تیم منسجم عمل می کنند و فرصت های خوبی را برای مهاجمان ایجاد می کنند ضمن اینکه در خط دفاع هم اصول دفاعی را به خوبی رعایت می کنند.

وی در ادامه گفت: از نفت تهران بعید بود که اینقدر باز بازی کند و بازیکنانش اصول دفاع را رعایت نکنند. از ابراهیم زاده بعید بود که دفاع تیمش اینقدر باز باشد و ۴ گل بخورد و ۴ گل هم نخورد. نفت تهران در این دیدار خوب کار نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت شکست سنگینی خورد هرچند که چند گل دیگر هم باید می خورد که با خوش شانسی نخورد.

مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: حضور بگوویچ در پرسپولیس ریشه در قبل دارد. وقنی یحیی گل محمدی از پرسپولیس رفت، شاگرد بگوویچ در فولاد خوزستان شد و از آنجا به تیم ملی رفت. یحیی الان دارد از بگوویچ تشکر می کند و قدردانی خودش را نشان می دهد. عجیب است که بگوویچ ۱۵ سال است در ایران کار می کند و این اواخر با سالی ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان هم کار می کرد. مشخص است که او با هر ذلتی کار می کند اما حضور او در پرسپولیس سرشکستگی برای مربیان ایرانی بود که پرسپولیس این همه مربی و پیشکسوت خوب دارد اما نتونستند یک نفر را در کادر فنی خود بیاورند و بگوویچ را آورده اند.

وی تصریح کرد: اینکه می گویند بگوویچ را دلالان آوره اند را قبول ندارم. بگوویچ را خود یحیی آورده که قدرشناسی اش را ثابت کند. بگوویچ در قبل بسیار سفارش یحیی را به بلاژوویچ در تیم ملی می کرد اما بگوویچ به درد یحیی نمی خورد چون ۱۵ سال است که در ایران کار می کند و یکبار هم کلاس نرفته است اگر هم بگوویچ دلال دارد، دلالش بسیار قوی است که هنوز برایش تیم پیدا می کند.

ابراهیمی در پایان گفت: پرسپولیس اگر بتواند ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، می تواند قهرمان شود. اگر با همین سبک بازی کنند، می توانند ذوب آهن را شکست دهند و به فینال برسند و قهرمان شوند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.