هیچ صحبتی با مدیریت پرسپولیس نکرده ام

۳۱فروردین۱۳،

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در خصوص احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: معمولا این صحبت ها درمورد بازیکنان در پایان لیگ برتر زده می گردد اما هیچ صحبتی بین من و مدیریت پرسپولیس صورت نگرفته است.

یعقوب کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر تمام بازیکنان به خصوص خودم به فکر این هستیم در جدول جایگاه خوبی کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در مورد علاقه اش برای بازی کردن در تیم های پرطرفدار اظهار داشت: همه بازیکنان دوست دارند در تیمی باشد که هوادار میلیونی دارد تا بیشتر دیده شوند و انگیزه بیشتری پیدا کنند تا فوتبال خوبی به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد در یک باشگاه بزرگ توپ نزند اما رفتن به چنین تیم هایی مستلزم این است که از قبل خوب فکر کرده باشی تا در آینده پشیمان نشوی.

کریمی در خصوص پدیده شدن او در لیگ برتر اظهار داشت: من قبلاً هم در تیمی مثل استقلال بازی کردم اما در آنجا به خاطر وجود بازیکنان بزرگ نتوانستم خودم را نشان بدهم و از اینکه هم اکنون در تیم نفت هستم بسیار خوشحالم؛  آمدن به این تیم و به خصوص کمک کادر فنی، به بازی های من بسیار کمک کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.