هیچ مبلغی در قبال خدمات رفاهی از دولت دریافت نشده است

۰۱م آذر ،

هنوز هیچ مبلغی در خصوص خدمات رفاهی برای دانشجویان در طول ۸ ماه از دولت دریافت نکردیم.

کیوان مرادیان، رئیس صندوق رفاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به مبلغ ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه ای که برای وام شهریه دانشجویان در نظر گرفته شده چنانچه تاکنون از طرف دولت هیچ هزینه ای در قبال این وام های دانشجویی دریافت نشده است یعنی عملاً دریافتی نداشته ایم.

وی افزود: در سال قبل ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه برای دانشگاه ها پرداخت شده و در امسال از اول مهر تا کنون ۷۸ میلیارد تومان هزینه برای دانشگاه ها پرداخت شده است.

مرادیان تصریح کرد: در جلسه ای که عصر دیروز با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد مقرر شد که یارانه ها در اولویت قرار بگیرید و قرار شد شهریه ها تا قبل از پایان آذر ماه پرداخت شود البته این را بدانید که این هزینه نمی تواند هیچ وقفه و خللی در خصوص یارانه ها ایجاد کند.

مرادیان خاطر نشان کرد: در بحث یارانه ها بخشی از یارانه دانشگاه ها بر عهده صندوق است تا این لحظه یک ریال نیز محقق نشده است.

** در این ۸ ماه به تمام تعهدات خود عمل کردیم

مرادیان در ادامه گفت: در این ۸ ماه به تمام تعهدات خود در قبال دانشگاه ها عمل کردیم البته بخشی از امر مربوط به صنایع رفاهی است که مشکل قیمت کالا در خصوص خرید مواد غذایی برای دانشجویان بوده است که با توجه به افزایش قیمت ها هنوز مبلغی دریافت نشده است.

مرادیان خاطر نشان کرد: امیدواریم هم مسئولین و هم اساتید این مشکلات و چالش ها را درک کنند چراکه آنچه به ما مربوط است مربوط به حوزه مدیریتی ما است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.