واجب فراموش شده در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر غرفه واجب فراموش شده از برپایی این غرفه در بیست یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

تقوی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه واجب فراموش شده یا امر به معروف و نهی از منکر، به منظور گسترش فرهنگ اسلامی، مسئولیت پذیری در ترویج اسلام، ایجاد حس همدلی و تلاش برای گرایش خواهران و برادران دینی در انجام واجبات اسلام همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلای تهران برپا می گردد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح برای اولین بار توسط دانشجویان به صورت جزیره ای در دانشگاه مساجد و پایگاه های مختلف اجرا شده و هم اکنون در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در دست اجرا است.

تقوی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:مشاوره ویژه مراجعه کنندگان به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تقویت حس مسئولیت در انجام واجب فراموش شده یا امر به معروف و نهی از منکر در آن ها، به منظور گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه انجام می گردد.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان بعد از مشاوره جهت شرکت در دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ثبت نام خواهد شد.

تقوی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ارسال پیامک برای شرکت در دوره های آموزشی با توجه به نظر شرکت کنندگان در طرح واجب فراموش شده در ساعت و روزهای پیشنهادی آن ها، جذب اشخاص مذهبی به منظور ترویج فرهنگ اسلامی در امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات اجرایی این طرح است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.