واحدی در غرفه ایسنا: هفته آینده ادارات راه و مسکن تهران ادغام می‌شوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مدیرکل راه و ترابری استان تهران اعلام نمود: هفته آینده دو اداره کل راه و ترابری و اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران با هم ادغام می‌شوند.

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در غرفه ایسنا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: هفته‌ آینده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ادغام دو اداره کل فعلی راه و ترابری و مسکن و شهرسازی با دستور راه و شهرسازی شکل می‌گیرد.

وی در مورد وضعیت فعلی اداره کل راه و ترابری استان تهران در زمینه‌ تامین اعتبارات و مطالبات پیمانکاران از این اداره کل گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان پروژه در استان تهران در حال اجراست.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران افزود: کل بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه‌های راه استان تهران کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است، اما تا امروز هیچ رقمی تخصیص نیافته است.

واحدی سبب تخصیص نیافتن اعتبارات پروژه‌های راه و ترابری استان تهران را ادغام دو وزارتخانه راه و شهرسازی و iبه تعویق‌افتادن امور اعلام نمود و افزود: با ادغام دو اداره کل راه و شهرسازی انجام امور تسهیل خواهد شد.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران خاطر نشان نمود: اگر اعتبارات تخصیص یابد با سرعت بیشتری iبه جلو حرکت می‌کنیم ، زیرا با توجه iبه وضعیت ترافیکی شهر تهران نیاز iبه تعریف پروژه‌های در دست اقدام دیده شده است و باید انجام شود.

وی در مورد میزان مطالبات پیمانکاران نیز گفت: مطالباتی که تاکنون از پیمانکاران از سال ۹۱ iبه ما رسیده است، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است در حالی که ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح در محدوده استان تهران داریم.

واحدی خاطر نشان نمود: تا پایان سال ۹۰ حدود ۱۷۰ میلیارد تومان iبه پیمانکاران iبه عنوان مطالبات پرداخت شده است.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران در پاسخ iبه این پرسش که با توجه iبه رقم بالای مطالبات پیمانکاران و پرداخت‌نشدن آن امیدی iبه ادامه همکاری پیمانکاران با اداره کل راه و ترابری استان تهران است، گفت: با توجه iبه آنکه ما مطالبات این گروه تا سال ۹۰ را با این گروه تسویه نموده‌ایم پیمانکاران iبه ما اعتماد دارند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.