واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاسیس می‌شود

۲۰فروردین۱۳،

08-136.jpg

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ارتقای این دانشگاه با حکم وزیر بهداشت به “تیپ یک”، از دریافت موافقت اصولی تاسیس واحد بین‌الملل دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدحسین اعرابی، گفت: قدمت تاسیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیش از ربع قرن، افزایش تعداد دانشکده، هیات ممیزه مرکزی دانشگاه، هرم مناسب هیات علمی و قدمت تربیت دستیار از جمله شاخص‌های ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

وی با اشاره به اینکه در تقسیم‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های تیپ یک به دانشگاه‌هایی گفته می گردد که به عنوان دانشگاه مادر در مراکز استان‌ها می باشند، تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، اصفهان، شیراز، مشهد از جمله دانشگاه‌های تیپ یک قبل از انقلاب اسلامی می باشند.

اعرابی از دریافت موافقت اصولی تاسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد و اظهار امیدواری کرد: با آغاز عملیات احداث این دانشکده در سال جاری، در جهت توسعه و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به دریافت موافقت اصولی تاسیس واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: با آغاز فعالیت واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دیگر نیازی به رفتن دانشجویان به کشورهای اوکراین و مالزی و دیگر کشورها برای ادامه تحصیل و پرداخت هزینه‌های گزاف نیست.

به گفته رییس دانشگاه لوم پزشکی کاشان، این دانشگاه هم اکنون بیش از ۱۷۰ نفر عضو هیات علمی، ۷۰ نفر دستیار و دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، ۲۱۰۰ دانشجو و ۳۴۰۰ کارمند دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.