واردات برنج کنترل شود


واردات برنج کنترل شود

۱۵:۴۹ (چهارشنبه ۱۷ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی اظهار داشت: بالا بودن هزینه تولید برای کشاورزان یکی از مشکلات اصلی برای بخش کشاورزی و دامداری است به طوری که کشاورزان برخی لوازم مورد نیاز خود مانند کود را با ۴۰ برابر قیمت بیشتر تهیه می کنند.

 در ادامه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس در جریان بررسی مشکلات بخش کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی ، علی اکبر ناصری نماینده بابل با اشاره به بالا بودن هزینه تولید برای کشاورزان اظهار داشت: برخی لوازم مورد نیاز کشاورزان مانند کود در بازار آزاد با ۴۰ برابر قیمت بیشتر تهیه می شود.

وی در ادامه با اشاره به تولید برنج در شمال کشور گفت: کشاورزان این بخش با مشکلات زیادی مواجه هستند و نرخ خرید محصولات از آنها باید به روز باشد.

ناصری خواستار توجه به قاچاق برنج و جلوگیری از واردات بی رویه این محصول به کشور شد.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: تسهیل و یکپارچه سازی کشاورزی، نوسازی این صنایع از دیگر مشکلات بخش کشاورزی است و باید ماشین آلات کشاورزی به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به محصولات جدید و به روز شوند.

وی همچنین توجه ویژه به تعاونی های روستایی را خواستار شد و گفت: با توجه به یارانه تولید همه توقع دارند و پیگیر هستند یارانه تولید به بخش کشاورزی تخصیص یابد .

.

.

.

.

.

.

.

مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.