واردات خودرو از مناطق آزاد منحل شده

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 واردات خودرو از مناطق آزاد منحل شده

واردات خودرو از مناطق آزاد منحل شده

رئیس گمرک گفت: واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی منحل شده و در حال حاضر حتی اجازه عبور موقت نیز از سوی گمرک به آنهاداده نمی شود.

به گزارش ممتازنیوز، کرباسیان رئیس گمرک در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تصمیم گیری در خصوص لغو ممنوعیت کالایی اولویت ۱۰ تا هفته آینده خبر داد و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر زمان اجرای لغو ممنوعیت کالایی اولویت ۱۰ اظهار داشت این موضوع در دولت مطرح شده و تا یک هفته آیند ه در باره آن تصمیم گیری می شود.
وی افزود: در خصوص حقوق و سود گمرکی این کالا ها در کمیسیون ماده ۱ بررسی صورت گرفته و نظرات خود را اعلام کرده اند که به زودی منتشر می شود.
وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا درزمینه واردات خودرو از مناطق آزاد افزود: واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی منحل شده و در حال حاضر حتی اجازه عبور موقت نیز از سوی گمرک به آنهاداده نمی شود.
وی همچنین در خصوص کاهش تعرفه خودرو های خارجی گفت: مطمئنا تا سال آینده تصمیمات جدیدی در خصوص کاهش تعرفه خودرو های خارجی گرفته خواهد شد.و اختلاف نظر بین گمرک و دولت در خصوص تعرفه برطرف می شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.